  • 11. Data: 2003-08-12 16:17:18
    Temat: Re: Spadek w Anglii - oszustwo
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.pl> napisał:

    > Hmmm, nie ma znaczenia. Na pewno bedzie kosztowal wiecej niz 20k.
    > O ile sie nie walil, nie ciekl i nie mial grzyba, jak rowniez nie byl do
    > rozbiorki.

    Nawet wowczas powinnien wiecej kosztowac. Zerknij sobie tutaj:
    http://www.thehousehunter.co.uk/ ...i zobacz jakie sa ceny.

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas
    m...@i...pl
    **********************

  • 12. Data: 2003-08-12 16:20:04
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Oczywiscie to "zerknij" bylo do kolegi Borowika : )

    (mrk)

  • 13. Data: 2003-08-12 21:04:41
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borowik" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oszustwem jest to, ze wmawia mi sie nie moge swoich pieniedzy odebrac tam
    gdzie
    > chce (w Anglii). A poza tym przelew na konto w Polsce pociaga za soba
    dodatkowe
    > koszty (podatek).

    Oszustwo to widze tylko po Twojej stronie. Podatkowe.

    --
    Depi.

  • 14. Data: 2003-08-13 07:28:25
    Od: "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.pl>

    "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl> wrote in message

    > Oczywiscie to "zerknij" bylo do kolegi Borowika : )

    Oczywiscie :-)

    marcin

  • 15. Data: 2003-08-15 09:02:57
    Od: "Pawelus" <p...@p...com>

    "Borowik"
    > Oszustwem jest to, ze wmawia mi sie nie moge swoich pieniedzy odebrac tam
    gdzie
    > chce (w Anglii). A poza tym przelew na konto w Polsce pociaga za soba
    dodatkowe koszty (podatek).

    Nasuwa mi sie przypuszczenie, ze ten dom zostanie sprzedany za znacznie
    wyzsza kwote. Moze proponujac Ci takie rozwiazanie chca uniknac Twojego
    bezposredniego kontaktu z klientem.