  • 1. Data: 2003-08-11 13:57:01
    Temat: Kiedy zgłasza się żone do ubezpiecznenia.
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Ja pracuje a moja żona urodziła dziecko i poszła na urlop wychywawczy (po
    macieżynskim). Zgłosiłem ją oczywiście do ubezpeczenia. Nastepnie zmieniłem
    prace. I tu pytanie: czy u nowego pracodawcy muszę ponownie zgłszać zone (i
    dziecko) do ubezpieczenia ?. Czy jezeli zonie skonczy sie urlop wychowawczy,
    ale nie bedzie mogła wracać do pracy i "zapisze sie" na bezrobocie to czy ja
    muszę ją zgłaszać do ubezpieczenia czy robi to Urzad Pracy.

    Prosze bardzo o odpowiedzi - moze ktos je zna.

    Z góry dziekuję

    A. Margraf