  • 1. Data: 2003-08-11 15:17:22
    Temat: przeszukiwanie
    Od: "Piotr 'olShaq' Olszewski" <p...@n...podaje.swojego.adresu.com>

    nasza policja ma prawo do przeszukanie potencjalnego obywatela
    jakie sa jednak granice tej rewizji osobistej nie popartej nakazem sadu?
    jakie sa uprawnienia policji w tej kwestii?
    ktos mowil mi, ze nie moga np. wkladac rak do kieszeni..
    mozecie podac mowiace cos na ten temat konkretne artykuly, paragrafy, ktore
    wymienialyby np. w/w watpliwosc,
    dzieki z gory

    --
    .

  • 2. Data: 2003-08-11 15:26:30
    Temat: Re: przeszukiwanie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr 'olShaq' Olszewski napisał:
> [...]
    > jakie sa uprawnienia policji w tej kwestii?
    > ktos mowil mi, ze nie moga np. wkladac rak do kieszeni..

    Buacha cha cha !!!
    Człowieku - żyjesz w Państwo policyjnym, ze wszelkiego tego konsekwencjami.
    Więc... sam sobie dopowiedz co mogą.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 3. Data: 2003-08-11 15:45:31
    Od: "Piotr 'olShaq' Olszewski" <p...@n...podaje.swojego.adresu.com>

    W artykule news:bh8cis$rph$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Buacha cha cha !!!
    > Człowieku - żyjesz w Państwo policyjnym, ze wszelkiego tego
    > konsekwencjami. Więc... sam sobie dopowiedz co mogą.

    czlowieku - policja to tylko narzedzie, i nie ma nieograniczonych
    mozliowsci
    jest 2003r a nie 1983r ;-)
    (pytam, bo nie chce mi sie wertowac.. poza tym nie za bardzo wiem gdzie)
    a ja w panstwie policyjnym nie zyje...

    --
    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia...

  • 4. Data: 2003-08-11 15:48:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr 'olShaq' Olszewski napisał:
    > czlowieku - policja to tylko narzedzie, i nie ma nieograniczonych
    > mozliowsci jest 2003r a nie 1983r ;-)

    Człowieku ! W 1983 to milicja jeszcze się bała, że może tykać
    prominenta albo jego bachora.
    Dziś już się nie boją niczego bo nikt z sitwy im nie podskoczy
    bo nie pluje się do własnej zupy, a "nie swoi" mogę im skoczyć i obtoczyć.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 5. Data: 2003-08-11 15:51:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przejrzyj archiwum grupy. W ciągu ostatnich trzech miesięcy znajdziesz
    przynajmniej dwa wątki na ten temat zawierające pełną wiedzę. Zamiennie
    przeczytaj zakres uprawnień policji w ustawie o policji.

  • 6. Data: 2003-08-11 17:45:48
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    > Buacha cha cha !!!
    > Człowieku - żyjesz w Państwo policyjnym, ze wszelkiego tego
    konsekwencjami.
    > Więc... sam sobie dopowiedz co mogą.

    E tam. Życze Ci, "człowieku", żebyś kiedyś naprawde znalazł sie wpaństwie
    policyjnym. A POlicja musi mieć uprawnienia do przeszukania - jak sobie
    wyobrażasz, że zatrzymuja gościa i nie moga mu nawet wyjąć gnata z kieszeni?

    Depi.