  • 1. Data: 2003-08-11 12:05:02
    Temat: UWAGA na Rossmann-a zgubil mi film
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    zanioslem do wywolania i zrobienia odbitek 2 filmy w sklepie Rossmann, po 2
    dniach otrzymalem tylko odbitki z jednego , drugi im zaginal , czy moge
    wystapic o jakies odszkodowanie od Rossmanna , mialem tam zdjecia z wakcji
    ??????

    jacek

  • 2. Data: 2003-08-11 12:10:05
    Temat: Re: UWAGA na Rossmann-a zgubil mi film
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > zanioslem do wywolania i zrobienia odbitek 2  filmy w sklepie Rossmann, po 2

    Czy to chodzi o te samoobsługowe salony?

    > dniach otrzymalem tylko odbitki z jednego , drugi im zaginal , czy moge
    > wystapic o jakies odszkodowanie od Rossmanna  , mialem tam zdjecia  z wakcji

    Zwykle w regulaminach usług jest napisane, że ewentualne roszczenia nie mogą
    być wyższe nić wartość kliszy przed naświetleniem, ale nie wiem, czy takie
    zapisy są zgodne z prawem.

    Pozdrawiam.
    Lech
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2003-08-11 13:00:28
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    jacek <J...@b...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > wystapic o jakies odszkodowanie od Rossmanna , mialem tam zdjecia z wakcji

    tylko jeżeli udowodnisz, że poniosłeś szkodę majątkową. na pewno szkodą jest
    wartość zużytego filmu :-),

    pzdr

    marek

  • 4. Data: 2003-08-11 19:01:59
    Od: "Mati" <p...@w...pl>

    mi też kiedyś zgubili film, na szczęście znalazł się po ok tygodniu. Z tego
    co wiem oni wysyłają te filmy z całej Polski do Warszawy i tam właśnie
    znaleziono mój film.