  • 11. Data: 2010-03-20 16:34:30
    Temat: Re: Spadek to mieszkanie na kredycie - jak to jest?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Latet wrote:

    > Spokojnie, na razie wszyscy żyją, są zdrowi i mają się dobrze :)

    A nie mogłeś tak od początku, zamiast opowiadac pierdoły?

  • 12. Data: 2010-03-21 00:15:00
    Od: "Latet" <l...@n...pl>

    > A nie mogłeś tak od początku, zamiast opowiadac pierdoły?

    Dlaczego pierdoły? Zadałem konkretne pytanie, opisując konkretną sytuację. Po to
    chyba jest ta grupa, nie?

    latet

  • 13. Data: 2010-03-21 01:21:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Latet wrote:

    > Dlaczego pierdoły? Zadałem konkretne pytanie, opisując konkretną
    > sytuację. Po to chyba jest ta grupa, nie?

    Duzo wiecej mozna zrobic, jak nieboszczyk jeszcze zyje. Tyle, ze mi sie
    juz nie chce odpowiadac. wyczerpales limit.

  • 14. Data: 2010-03-21 08:29:16
    Od: "Latet" <l...@n...pl>

    > Duzo wiecej mozna zrobic, jak nieboszczyk jeszcze zyje. Tyle, ze mi sie juz
    > nie chce odpowiadac. wyczerpales limit.

    Liczę że moze odpowie ktoś inny.

    latet

  • 15. Data: 2010-03-21 18:37:35
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:34:30 -0500, witek napisał(a):

    > A nie mogłeś tak od początku, zamiast opowiadac pierdoły?

    Sytuacja dotyczy jego a historia to założenie czysto hipotetyczne, co w tym
    złego? :)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2010-03-22 00:30:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ===Tomy=== wrote:

    > Sytuacja dotyczy jego a historia to założenie czysto hipotetyczne, co w tym
    > złego? :)

    że mi sie nie chce odpowiadać na 10 wariantów.

  • 17. Data: 2010-03-23 23:11:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010, witek wrote:

    > Latet wrote:
    > Spłaca go nadal tylko wdowa, a dopiero,
    >
    > Jak dlugo kredyt sie splaca bankowi zwisa kto go spłaca. jak sie rata nie
    > poajwi to bank calosci moze dochodzi od kogokolwiek. jak mu wygodniej.
    >
    > Przy czym wersja 'splaca go tylko wdowa' rodzi w sobie jeszzce konsekwencje
    > podatkowe, po formalnie splaca tez czesc tej drugiej osoby.

    Ale te konsekwencje:
    - wystąpią tylko o ile "w rozsądnym czasie" strony nie podejmą żadnych
    kroków prawnych w celu uregulowania sytuacji zgodnie z prawem
    (oczywiście może być podatek od tych kroków, np. jeśliby miały
    formę uzgodnionej darowizny - z uwagą, iż długi są potrącone
    z podstawy)
    - na mój gust nie mogą dotyczyć wdowy, jako że ona wypełniła tylko
    obowiązek ustawowy

    > W praktyce więc - ten drugi spadkobierca
    >
    > Rownie dobrze moze byc odwrotna sytuacja.

    No i wdowa ma z czego występować o egzekucję.
    Na mój gust, jeśli drugi spadkobierca nie wyrazi niezwłocznego
    zainteresowania rozwiązaniem problemu, chyba powinna wystąpić
    (w momencie, kiedy przyjdzie jej płacić ponad własny udział,
    a drugi spadkobierca ma już zaległość w płaceniu kredytu)
    o zabezpieczenie na majątku?
    Znaczy poprzez wpis na hipotece udziału drugiego właściciela...

    pzdr, Gotfryd