  • 11. Data: 2003-06-07 12:23:04
    Temat: Re: Sms na temat REFERENDUM od ERY ???
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    SzerszeN napisał:

    > tylko ze oni to wyslali tylko raz, a poza tym jest to dosc wazna sprawa,
    > wiec jednego sms'a mozna im wybaczyc

    Ja dostalem 2 razy. Raz w czwartek, drugi raz w piatek. +)

    gryz0N

  • 12. Data: 2003-06-08 10:43:22
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ustawa mówi o ofercie handlowej do oznaczonego odbiorcy.
    > wysłana wiadomość sms nie jest ani ofertą handlową,
    > ani nie została wysłana do oznaczonego odbiorcy, ale
    > do wszystkich abonentów.

    W Polsce jest więcej ustaw niż ta jedna. Jest np. ustawa o Ochronie Danych
    osobowych. Są tez umowy zawierane z operatorami, w których jednak strona
    zobowiązuje się do świadczenia usług telefonicznych, a druga za to płaci.
    Czasami, jak ktoś się zgodzi, to dostaje jeszcze reklamową papkę. Natomiast
    nigdzie w umowie nie ma, ze operator może wykorzystywać mój telefon do
    wysyłania mi politycznych agitek.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 13. Data: 2003-06-08 13:27:52
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Czasami, jak ktoś się zgodzi, to dostaje jeszcze reklamową papkę.
    Natomiast
    > nigdzie w umowie nie ma, ze operator może wykorzystywać mój telefon do
    > wysyłania mi politycznych agitek.

    wczoraj dyskutowalam z cwiercintelYgentem z boku ery bo co chwile dostaje
    przypomnienie o referendum - to w koncu stanelo na tym zeby sobie napisala
    reklamacje i wyslala im faksem
    bo to co robia (to wogole nie oni) to jest zgodne z prawem i bylo
    dyskutowane z rzecznikami (nawet kilku wymienil)
    no coz mozna miec telefon zastrzezony i co?
    i nic

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 14. Data: 2003-06-08 14:55:21
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    ania wrote:
    > bo to co robia (to wogole nie oni) to jest zgodne z prawem i bylo
    > dyskutowane z rzecznikami (nawet kilku wymienil)
    > no coz mozna miec telefon zastrzezony i co?
    > i nic

    A co oznacza 'zastrzeżenie telefonu'? Przecież nikt nie interesował się
    danymi właściciela, tylko na wszystkie mozliwe numery wysłał informację.

    KG