  • 1. Data: 2023-12-27 14:13:12
    Temat: Śledztowo w sprawie Leppera powinno być wznowione przez kompetentnych ludzi
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Mam jakiś sentyment do Leppera. Był pedancikiem, prawdomówny, uczciwy, i
    nie bał się poruszać trudnych spraw.
    No i się doigrał. Bandyci go zabili. Sejf w jego biurze był rozwalony, a
    papiery ukradzione. Inne porozrzucane.
    https://www.youtube.com/watch?v=XtK3Zor5hIs

    --
    animka

  • 2. Data: 2023-12-27 14:32:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-27 o 14:13, Animka pisze:
> [...]
    > nie bał się poruszać trudnych spraw.
    > No i się doigrał. Bandyci go zabili. Sejf w jego biurze był rozwalony, a

    Myślisz że w nowym dzienniku telewizyjnym o tym powiedzą?

    Powiedzieli już o grupie "Wejście"? ;-)

  • 3. Data: 2023-12-27 14:39:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
> [...]
    > No i się doigrał. Bandyci go zabili. Sejf w jego biurze był rozwalony,
    > a papiery ukradzione. Inne porozrzucane.

    Czy poseł Lepper mówił prawdę jak się pytał/"pytał" z mównicy Sejmowej o
    posłów SLD *i PO* ? Został za to prawomocnie skazany.

    IMHO Immunitet posła RP3 jest wielkie gówno wart jak chroni za jazdę po
    pijaki a nie za wykonywanie (w dobrej wierze) obowiązków posła w Sejmie.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2023-12-27 16:59:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 27.12.2023 o 14:39, A. Filip pisze:
    > Czy poseł Lepper mówił prawdę jak się pytał/"pytał" z mównicy Sejmowej o
    > posłów SLD *i PO* ? Został za to prawomocnie skazany.
    Za to, że się pytał?