  • 1. Data: 2002-11-11 13:18:07
    Temat: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem pewny ze to nie ta lista, ale nie wiem gdzie mam pytac.
    W piatek dostalem list polecony z Uniwerku, ze skreslili mnie z listy
    studentow z powodu nie oddania pracy magisterskiej w terminie. Termin mialem
    do konca wrzesnia, ale prosilem o przedluzenie. Do dnia dzisiejszego nie
    dostalem odpowiedz na tamto pismo, tylko od razu przyslali mi skreslenie.
    Moj promotor nie widz problemu, zebym prace oddal pozniej i bronil sie
    pozniej. Ale jak to wytlumaczyc Dziekanowi!!!???
    Jezeli ktos mial podobny przypadek lub wie o jakims skutecznym rozwiazaniu
    mojego problemu to prosze o rade co robic.
    Nie bardzo wiem co dalej. Czy to oznacza ze wogole nie moge pisac juz pracy
    i jej oddac? czy mozna to zalatwic na innej uczelni?
    Jak moge teraz uzyskac dyplom magistra? Dodam tylko, ze wszytsko mam
    zaliczone oprocz pracy magisterskiej, ktora mam juz na ukonczeniu.
    Prosze o pomoc i pozdrawiam!!

  • 2. Data: 2002-11-11 13:26:03
    Temat: Re: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Mon, 11 Nov 2002 14:18:07 +0100, jachoo napisał/napisała:
    > Jezeli ktos mial podobny przypadek lub wie o jakims skutecznym rozwiazaniu
    > mojego problemu to prosze o rade co robic.

    Mozesz sie wznowic po co najmniej 6 miesiacach od skreslenia :)

    > Jak moge teraz uzyskac dyplom magistra? Dodam tylko, ze wszytsko mam
    > zaliczone oprocz pracy magisterskiej, ktora mam juz na ukonczeniu.

    j.w.
    Przynajmniej na PW tak jest ;)

    Ps. Sam sie wznawiam na 4 rok z powodu niezaliczenia 2 przedmiotow :)

    --
    * Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-11-11 15:40:50
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Mój Boże!
    Płakac mi sie chce jak takie teksty czytam.

    mer

  • 4. Data: 2002-11-11 19:45:49
    Temat: Odp: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik mer <b...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqoja4$fct$...@n...onet.pl...
    > Mój Boże!
    > Płakac mi sie chce jak takie teksty czytam.

    A mnie najvbardziej bawia ludzie, którzy są tacy jak TY! Mysla ze zjedli
    wszytskie rozumy a jedyna odpowiedzia na jakikolwiek problem jest
    ośmieszenie pytajacego.
    Zmien grupe czlowieku na jakas angielska. Tam przynajmniej cie nikt nie
    zrozumie i bedziesz mogl sobie pisac bez obaw ze ci ktos naubliza na forum!
    Z tego co zdazylem zauwazyc nie jestm pierwsza osoba na tej grupie o takim
    mniemaniu o TOBIE!
    Ciao!
    Bywaj zdrow i obym Cie juz nie musial "ogladac".

  • 5. Data: 2002-11-11 21:41:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 11 Nov 2002 14:18:07 +0100), "jachoo"
    <z...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Moj promotor nie widz problemu, zebym prace oddal pozniej i bronil sie
    >pozniej. Ale jak to wytlumaczyc Dziekanowi!!!???

    Na POLSL też nie otrzymujesz odpowiedzi. Technicznie by padli, gdyby
    każdemu odsylali odpowiedź... Niestety takie realia -- trzeba się było
    zainteresować odpowiedzią. Ja też pisałem o przedłużenie i też
    dostałem tylko ustną odpowiedź...

    >Nie bardzo wiem co dalej. Czy to oznacza ze wogole nie moge pisac juz pracy
    >i jej oddac?

    Ależ nie, zapłacisz za reaktywację (u nas jest to 500zł) i już.

    >Jak moge teraz uzyskac dyplom magistra? Dodam tylko, ze wszytsko mam
    >zaliczone oprocz pracy magisterskiej, ktora mam juz na ukonczeniu.

    Dopytaj w dziekanacie o warunki reaktywacji. U mnie idziesz z gotowym
    dyplomem pod pachą, placisz i już. Ale może u Was inaczej...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 6. Data: 2002-11-12 16:56:33
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > mniemaniu o TOBIE!
    > Ciao!
    > Bywaj zdrow i obym Cie juz nie musial "ogladac".

    Skąd wiesz, że ja cie ośmieszam? Gdzie to wyczytałeś?
    Domyślasz się, że głupie rzeczy piszesz?
    Jeżeli tak, to masz jeszcze szanse i może bedziesz godzien tytułu magistra.
    A jeżeli nie domyslasz się to też dobrze. Pozwolisz zarobić na sobie innym.
    Ważne aby pieniądz był w ruchu.
    Jestem już troche staroświecki i cały czas jakoś tak automatycznie oczekuje od
    absolwenta studiów
    posiadania zdolności radzenia sobie w otaczającym go świecie.
    Już nie "wymagam", abyś wziął tobołek i poszedł w świat z 10 dolarami w kieszeni, ale
    abyś umiał
    sobie poradzić w życiu codziennym bez pytania pół Polski.
    Pamietaj, że narząd nieużywany zanika. Mózg temu prawu też podlega.

    mer

  • 7. Data: 2002-11-12 20:21:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem już troche staroświecki i cały czas jakoś tak automatycznie
    oczekuje od absolwenta studiów
    > posiadania zdolności radzenia sobie w otaczającym go świecie.

    Domyślam się, że nie tolerujesz "mamuski" na wywiadówce u dziekana :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2002-11-14 10:01:31
    Od: "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jachoo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W piatek dostalem list polecony z Uniwerku, ze skreslili mnie z listy
    > studentow z powodu nie oddania pracy magisterskiej w terminie. Termin

    Ze mna zrobili to samo. Tylko ze ja oddalem prace w terminie, ale recenzent
    ja zwrocil mi bo jak stwierdzil "nie spelnia ona ona wymogow pracy
    magisterskiej". Co gorsza - zostala ona wczesniej zaakceptowana i podpisana
    przez promotora. Ten, gdy sie dowiedzial, wypial sie na mnie i powiedzial ze
    nie chce miec ze mna nic wspolnego.

    Jakie macie rady dla mnie?
    A.Paszkowski