  • 1. Data: 2002-11-10 22:53:36
    Temat: Reklamacja w biurze podrozy
    Od: "Morp][ik" <m...@s...nospam.iq.pl>

    Witam,

    Mam pytanie co do reklamacji w biurze podrozy. Otoz skladalem reklamacje
    30.09 b.r. Mam jej kopie wraz z potwierdzeniem przyjecia dokumentu. Biuro
    mialo 30 dni na wyslanie mi odpowiedzi w tej sprawie. Minal ten okres wiec
    postanowilem sie udac do tegoz biura w sprawie wyjasnienia. Dostalem
    informacje, ze osoba odpowiedzialna za reklamacje jest aktualnie
    niedostepna, zas samej odpowiedzi na reklamacje jeszcze nie ma.
    Pytanie brzmi, czy w takiej sytuacji biuro podrozy, z punktu widzenia
    prawnego, przyjelo moje warunki reklamacji? Czy moze ponownie mam probowac
    skladac pismo?

    Jesli ktos ma doswiadczenia w tej materii, bylbym wdzieczny za wszelkie
    podpowiedzi.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Morp][ik