  • 51. Data: 2008-01-10 21:28:31
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Misia Puchatka pisze:
    > Witam,
    >
    > Chciałabym w sklepie wprowadzic zakaz fotografowania ekspozycji i
    > produktów, a kazdego, kto go złamie po prostu wyrzucac za drzwi.

    A ja bym chciał, żeby żadna kobieta nie mogła mi odmówić ;->

    > Jak moge to poprzec aktami prawnymi, tak, zeby zawsze racja była po
    > mojej stronie?

    Musisz ogłosić secesję i założyć własne państwo.

  • 52. Data: 2008-01-10 21:29:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > No i generalnie, oszołomy mają rację.

    W mieszkaniu - mają. W sklepie - nie mają.

  • 53. Data: 2008-01-10 21:30:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Art. 193 kk ;-)
    > zważ, że sama napisałaś, że dom, mieszkanie i lokal są tam wymienione
    > osobno.

    Oraz wspomniana jest osoba uprawniona, a nikt nie jest uprawniony do
    wyrzucania ze sklepu w godzinach pracy.

  • 54. Data: 2008-01-10 21:30:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fm61qm$3rc$4@news.onet.pl Misia Puchatka
    <a...@a...pl> pisze:

    > no to mowie, chce kupic rondel, musze tylko wejsc, dotknac, powachac,
    > poczytac metki, zobaczyc ceny i wybrac.
    Kam napisał wyraźnie - chęć wyrazisz gdy _powiesz_ że chcesz kupić.
    Niemowa wg niego nie kupi.
    No, ale to kam tylko, chcecie wierzcie, nie chcecie - nie wierzcie...

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-01-10 21:32:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Jak robisz zdjęcia w sposób oczywisty znaczy [nie rozdwoisz się ;) ], że
    > nie robisz zakupów.
    > A skoro nie robisz zakupów można cię wyprosić.

    Biedaku... Jak coś piszesz to przestajesz oddychać, bo dwie czynności
    naraz cię przerastają?

    > Robienie zdjęć nie jest czynnością konieczną dla zakupów :)

    Jest. Zapoznawanie się z ofertą oraz dokonywanie wyboru konsumenckiego
    (chcę sobie np. porównać towar i ceny u konkurencji).

  • 56. Data: 2008-01-10 21:41:38
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Kam napisał wyraźnie - chęć wyrazisz gdy _powiesz_ że chcesz kupić.
    > Niemowa wg niego nie kupi.
    > No, ale to kam tylko, chcecie wierzcie, nie chcecie - nie wierzcie...

    ;)

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 57. Data: 2008-01-10 22:19:19
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jak sklepowa daje od tyłu, to robienie zdjęć jest grzechem.
    JaC

    -----

  • 58. Data: 2008-01-10 22:23:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jest. Zapoznawanie się z ofertą oraz dokonywanie wyboru konsumenckiego
    > (chcę sobie np. porównać towar i ceny u konkurencji).

    Czyli przyznajesz, że robiąc zdjęcia nie chcesz niczego kupować tylko
    porównać ceny :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 59. Data: 2008-01-10 22:25:17
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Czyli przyznajesz, że robiąc zdjęcia nie chcesz niczego kupować tylko
    > porównać ceny :)

    Pozwij mnie! ;)

    Misia Puchatka

  • 60. Data: 2008-01-10 22:26:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Kam napisał wyraźnie - chęć wyrazisz gdy _powiesz_ że chcesz kupić.

    Nie bądź taki dosłowny, tzn. głupi.
    Wyrażasz "chęć zakupu" gdy składasz swoje oświadczenie woli, w każdy
    sposób jaki przewiduje prawo. To chyba są podstawy prawa ?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."