  • 251. Data: 2008-01-12 12:09:40
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > "Art. 342. Nie wolno naruszać samowolnie posiadania, chociażby posiadacz
    > był w złej wierze."

    Dobra. JAk _naruszam_ posiadanie robiac zdjecie produktowi wystawionemu
    w sklepie.

    Odpowiedz uzasadnij.

    Bo ja twierdze, ze nie naruszam _posiadania_ robiac fotke.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 252. Data: 2008-01-12 12:09:59
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Może też chcieć zapewnić prywatność innym kupującym którym fotografowanie
    > przeszkadza.

    A jaki zwiazek ma jedno z drugim?

    Jacek

  • 253. Data: 2008-01-12 12:11:10
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Dokladnie. Tylko co to ma wspolnego z fotografowaniem na terenie sklepu?

    Ma to taki zwiazek, ze bez wzgledu na ubior, plecak, posiadana komorke
    czy aparat fotograficzny, mam prawo kupic albo nie kupic oferowanego towaru.

    Jacek

  • 254. Data: 2008-01-12 12:11:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 12:57:37 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Poszukaj jeszcze raz. Tylko wlacz myslenie.

    Nie podales i nie potrafisz podac.

    --
    KRZYZAK

  • 255. Data: 2008-01-12 12:11:54
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie stwarza.

    ROTFL :):):):)

    > A moi klienci maja prawo do prywatnosci i spokojnych zakupow bez
    > fotoreporterow.

    w miejscu publicznym moge zrobic fotke kazdemu, nawet twojej zapyzialejk
    twarzy, i moze ci si eto nie podobac, bo prawnie odpowiem tylko wtedy
    gdy opublikuje twoj wizerunek bez twojej zgody.

    podsumowujac - robie ci fotke, bo chce, a ty mi mozesz... skoczyc.

    Tak w skrócie.

    Mis Puchaty

  • 256. Data: 2008-01-12 12:13:41
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Ale może ustalić regulamin korzystania z mieszkania i w razie jego złamania
    > unieważnić umowę.

    Oswiec nas, co masz na mysli? Co moze zapisac w regulaminie? Ze np
    najemca nie moze chodzic nago po mieszkaniu? Moze? Skoncz pisac te pierdoly.

    Jacek

  • 257. Data: 2008-01-12 12:15:03
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Dokladnie. Tylko co to ma wspolnego z fotografowaniem na terenie sklepu?

    No nie wiem, juz probowalem ci wytlumaczyc... dokladnie to - ze mozna
    sobie wjesc i mozna sobie zrobic wszystko, co nei jest zakazane ;P

    Mis Puchaty

  • 258. Data: 2008-01-12 12:15:57
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie podales i nie potrafisz podac.

    To napisz dokladnie pytanie, to ci tu podam, stosownie od tego jak teraz
    zmutujesz w wizji wydarzen.

    Mis Puchaty

  • 259. Data: 2008-01-12 12:16:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 13:11:54 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > w miejscu publicznym moge zrobic fotke kazdemu, nawet twojej zapyzialejk
    > twarzy, i moze ci si eto nie podobac, bo prawnie odpowiem tylko wtedy
    > gdy opublikuje twoj wizerunek bez twojej zgody.

    W moim sklepie nie mozesz, poniewaz zabrania tego regulamin.
    A za zaklocanie porzadku moge cie usunac z mojego terenu.

    --
    KRZYZAK

  • 260. Data: 2008-01-12 12:18:51
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 13:11:10 +0100, castrol napisał(a):

    > Ma to taki zwiazek, ze bez wzgledu na ubior, plecak, posiadana komorke
    > czy aparat fotograficzny, mam prawo kupic albo nie kupic oferowanego towaru.

    W pelni sie z Toba zgadzam.

    --
    KRZYZAK