  • 1. Data: 2013-04-11 11:11:06
    Temat: Sfinks nielegalnie ustalał ceny? ;)
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    http://www.pb.pl/3078910,95827,uokik-sprawdza-sfinks
    -polska to kiedy
    zamykamy McDonald's i resztę branży?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2013-04-11 17:54:22
    Temat: Re: Sfinks nielegalnie ustalał ceny? ;)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Apr 2013, Marian Paździoch wrote:

    > http://www.pb.pl/3078910,95827,uokik-sprawdza-sfinks
    -polska to kiedy zamykamy
    > McDonald's i resztę branży?

    Przepraszam za głupie pytanie, ale nie wiem - McDonald to franczyzy?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2013-04-11 18:48:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 11 Kwi, 17:54, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Przepraszam za g upie pytanie, ale nie wiem - McDonald to franczyzy?

    Tak

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2013-04-15 16:19:19
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    -polska to kiedy

    > Przepraszam za głupie pytanie, ale nie wiem - McDonald to franczyzy?

    Niektóre tak.
    Imo uważam, że kary dotyczące zmów cenowych powinny dotyczyć umówionych
    producentów/usługowaców będących dla siebie teoretycznie konkurencją, a nie
    łańcucha dystrybucji. Jak mi nie odpowiada jakiś produkt bo uważam, że jest
    za drogi to mogę wybrać konkurencję, a jak każdy będzie chciał się bić tylko
    cenowo to polski rynek zejdzie już całkiem na psy.