  • 1. Data: 2013-04-10 16:44:43
    Temat: [PORD] Kto ma pierszeństwo??
    Od: r...@w...p.lodz.pl

    Witajcie.
    Mam taką małą zagwozdkę. Jest sobie skrzyżowanie w Łodzi.

    https://maps.google.pl/maps?q=51.736480,+19.439808&n
    um=1&t=h&vpsrc=6&ie=UTF8&ll=51.736459,19.440023&spn=
    0.001309,0.004128&z=19&iwloc=A

    Z ulicy Wieniawskiego skręca w prawo w ulicę Obywatelską pojazd A. Natomiast pojazd B
    jadąc ze wschodu na zachód ulicą Obywatelską zawraca przy Wieniawskiego. Kto ma
    pierwszeństwo? Pojazd A, czy B? Na Wieniawskiego jest znak A - 7 Ustąp pierwszeństwa
    przejazdu.

  • 2. Data: 2013-04-10 18:22:57
    Temat: Re: [PORD] Kto ma pierszeństwo??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 07:44:43 -0700 (PDT), r...@w...p.lodz.pl wrote:

> [...]
    pierwszeństwo? Pojazd A, czy B? Na Wieniawskiego jest znak A - 7 Ustąp pierwszeństwa
    Te kursy które opisałeś nie są kolizyjne. Albo ja czegoś nie rozumiem?

    WAM

  • 3. Data: 2013-04-10 19:14:11
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 10.04.2013 16:44, r...@w...p.lodz.pl wrote:
> [...]
    pierwszeństwo? Pojazd A, czy B? Na Wieniawskiego jest znak A - 7 Ustąp pierwszeństwa

    Ten co jedzie Obywatelską ma pierwszeństwo przed tym co jedzie
    Wieniawskiego, choćby ten pierwszy jechał tyłem i bączki kręcił.

    --
    live_evil

  • 4. Data: 2013-04-10 19:23:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 19:14:11 +0200, live_evil napisał(a):

    > Ten co jedzie Obywatelską ma pierwszeństwo przed tym co jedzie
    > Wieniawskiego, choćby ten pierwszy jechał tyłem

    Ni hu, hu. Gdyby jechał tyłem, ustępowałby pierwszeństwa wszystkim.

    AK

  • 5. Data: 2013-04-10 19:33:04
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    >Z ulicy Wieniawskiego skręca w prawo w ulicę Obywatelską pojazd A.
    >Natomiast pojazd B jadąc ze wschodu na zachód ulicą Obywatelską
    >zawraca przy Wieniawskiego.

    Oczywiście chodzi Ci o:
    1) pojazd A z Wieniawskiego skręca w lewo (na wschód, na mapie w prawo)
    lub
    2)pojazd B jedzie z zachodu na wschód (z lewej na mapie nadjeżdża i
    zawraca).

    I pomyśleć, że ja tam dziś skręcałem z Wieniawskiego w lewo. Teraz
    ciarki mi przeszły po plecach ;)

    --
    Krzysztof

  • 6. Data: 2013-04-10 19:41:42
    Od: <5...@8...194142.invalid> (Tom N)

    Andrzej Kubiak w

    > Ni hu, hu. Gdyby jechał tyłem, ustępowałby pierwszeństwa wszystkim.

    Tak wynika z PoRD, ale z tego samego PoRD wynika, że skoro jest znak, to...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2013-04-11 00:18:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Jesli na Wieniawskiego jest "Ustąp", to keirujący ma ustąpić wszystkim na
    poprzecznej ulicy.

  • 8. Data: 2013-04-11 08:05:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Na Wieniawskiego jest znak A - 7 Ustąp pierwszeństwa przejazdu.

    No i masz odpowiedź.

    Marek

  • 9. Data: 2013-04-11 20:39:31
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 10.04.2013 19:23, Andrzej Kubiak wrote:

    > Ni hu, hu. Gdyby jechał tyłem, ustępowałby pierwszeństwa wszystkim.

    Nie wszystkim. Wyjeżdżający z drogi podporządkowanej tak czy siak
    obowiązany by był pierwszeństwa przejazdu ustąpić.

    --
    live_evil