  • 1. Data: 2013-04-10 16:56:31
    Temat: Sklep wziął pieniądze i nie wysłał towaru
    Od: nabity_w_butelke <b...@b...coml>

    Witam.

    8 kwietnia 2013 zamówiłem 2 towary w sklepie internetowym Agito.pl
    Zaraz po dokonaniu zakupu, O godzinie 6 rano wysłałem przelew na konto
    sklepu.

    Jeszcze tego samego dnia moja wpłata została zaksięgowana na koncie
    sklepu, a moje zamówienie zostało potwierdzone przez sklep (te
    informacje widzę po zalogowaniu się na konto sklepu).

    W polu PLANOWANA DATA WYSYŁKI TOWARU widnieje data 9 kwietnia 2013 (tę
    informację również widzę po zalogowaniu się do sklepu). Problem w tym,
    że 9 kwietnia był wczoraj. Dzisiaj jest 10 kwietnia 2013 godzina 17, a
    przesyłka nadal nie została do mnie wysłana.

    Przed dokonaniem zakupu byłem przekonany, że towar zostanie wysłany w
    ciągu 24 godzin, ponieważ w opisie 1 i 2 towaru, które zakupiłem
    widnieje napis: "PRODUKT WYSYŁAMY W 24 GODZINY". Okazało się jednak, że
    sklep wystawił mnie do wiatru. Przyjął pieniądze, ale towaru do dnia
    dzisiejszego nie wysłał. Dowodem (???) na to są zrzuty z ekranu po
    zalogowaniu się do sklepu.

    I teraz moje pytanie. Czy sklep złamał umowę i co mogę zrobić, żeby
    dłużej nie czekać na wysyłkę towaru tylko jak najszybciej odzyskać swoje
    pieniądze?

    Na co się powołać, żeby to skutecznie załatwić?

    I czy mogę to załatwić poprzez e-mail?

    U kogo jeszcze szukać pomocy?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-04-10 17:31:37
    Temat: Re: Sklep wziął pieniądze i nie wysłał towaru
    Od: nabity_w_butelke <b...@b...coml>

    Dodam, że regulamin tego sklepu mówi, iż:

    "Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który
    liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się
    z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.

    Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w
    poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki,
    to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie
    wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie
    przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w
    tygodniu nie było dni wolnych od pracy. Jeżeli zamówienie zostanie
    złożone w dzień roboczy po godzinie 16, jego realizacja rozpoczyna się
    dnia następnego".

    Biorąc pod uwagę to, co napisali, oba towary powinni mi wysłać
    najpóźniej 9 kwietnia, czyli WCZORAJ. DZISIAJ jest 10 kwietnia, minęła
    godzina 17 a towarów nadal nie wysłali!

    Sklep Agito.pl zawiódł mnie na całej linii. Obiecał mi wysyłkę towarów w
    ciągu 24 godzin. Zamówione towary mieli wysłać najpóźniej WCZORAJ. Ale
    nie wysłali. No cóż, wczoraj byłem wyrozumiały i pomyślałem, że każdemu
    może się zdarzyć jakaś wpadka. Byłem niemal pewien, że DZISIAJ to już na
    100% wyślą. Ale DZISIAJ minęła już godzina 17 a oni nadal nie wysłali!
    Jak już mówiłem, zawiedli mnie na całej linii. Nie polecam. Z pewnością
    będą to ostatnie zakupy w sklepie Agito.pl

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2013-04-10 19:38:25
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    (ciach)

    997 - policja

    zadzwon i zgoś oszustwo stulecia a stąd spadaj niedorobiony idioto

  • 4. Data: 2013-04-10 23:04:38
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "nabity_w_butelke" <b...@b...coml> schrieb im
    Newsbeitrag news:kk40b9$u3g$1@news.task.gda.pl...
    > Dodam, że regulamin tego sklepu mówi, iż:
    >

    > Pozdrawiam.

    Masz na pewno złego psychiatrę....

  • 5. Data: 2013-04-11 00:32:11
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Użytkownik "Janek Wlodak" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Masz na pewno złego psychiatrę....

    On się jeszcze nie leczy, podobnie jak Maciorowicz, ale w krótce podpadnie
    pod obowiązkowe ... przymusowe ...

  • 6. Data: 2013-04-11 15:58:01
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > zadzwon i zgoś oszustwo stulecia a stąd spadaj niedorobiony idioto

    Kim jesteś, żeby wyrzucać stąd i obrażać ludzi, chuju?