  • 1. Data: 2013-04-10 17:28:16
    Temat: Wyłudzone 40 zł za zaświadczenie lekarskie
    Od: z <z...@u...pl>

    Może ktoś z szanownych grupowiczów będzie wiedział kogo w pierwszej
    kolejności kopnąć w 4 litery :-)

    Syn (przedszkolak) złamał rękę. W szkole dostałem informację że jak
    najbardziej będzie odszkodowanie z PZU tylko po zakończonym leczeniu
    potrzebne zaświadczenie.
    W poradni ortopedycznej lekarz stwierdził że ręka trochę krzywa ale
    wyrośnie (młody jest) :-) Ja na to że potrzebuję zaświadczenie do
    ubezpieczenia. Oczywiście jak najbardziej tylko że zaświadczenie do
    ubezpieczenia kosztuje 40 zł ale spoko ubezpieczenie zwraca te pieniądze.
    PZU twierdzi że to nie są koszty leczenie i absolutnie nie zwróci i
    wcale nie trzeba było czekać tylko przyjść z kserem dokumentacji z
    oddziału ratunkowego i pozamiatane.
    Kto ma mi teraz oddać kasę za zaświadczenie, za niepotrzebną wizytę u
    lekarza, za parkingi, dzień urlopu...

    Podobno to jest taka szemrana praktyka biednej służby zdrowia. :-)
    PZU wie o tym ale im to wisi.
    Kogo pozwać, komu nakopać, gdzie się poskarżyć?

  • 2. Data: 2013-04-10 23:58:11
    Temat: Re: Wyłudzone 40 zł za zaświadczenie lekarskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > (...) Ja na to że potrzebuję zaświadczenie do ubezpieczenia. (...)

    A kto Ci powiedział, że potrzebujesz?

  • 3. Data: 2013-04-11 15:06:24
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-10 23:58, Robert Tomasik pisze:
    > A kto Ci powiedział, że potrzebujesz?
    Pani w szkole że koniecznie po zakończeniu leczenia zaświadczenie a
    lekarz dorzucił swoje że potrzebne "specjalne"= płatne.
    Znaczy odpowiedzialność się rozmywa i w sumie winny jestem ja że nie
    wiedziałem że będą chcieli mnie okraść... Wróć - Niezbyt dokładnie
    poinformować i wprowadzić w błąd.
    Idę się pokajać :-)

  • 4. Data: 2013-04-11 16:16:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Znaczy odpowiedzialność się rozmywa i w sumie winny jestem ja że nie
    > wiedziałem że będą chcieli mnie okraść... Wróć - Niezbyt dokładnie

    Jeśli dałoby sie dowieść, że lekarz wiedział, że to zaświadczenie nie jest
    potrzebne, to spokojnie można go ścigać za oszustwo. Pani w szkole tylko
    odpowiedzialność cywilna.