  • Data: 2019-04-15 15:24:29
    Temat: Re: Sędziowie i franki - Sąd Najwyższy orzekł
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 14:51:28 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Hieny bankowe podpierając się hienami prawniczymi czując nóż na gardle
    > czepiają się wszystkiego.
    > Następnym razem podważą nieestetyczny wygląd brodatego sędziego... ;-)

    Z tym nożem na gardle coś jest
    Pisałem wcześniej że "kancelarie prawne" już są gotowe sprawy prowadzić za sam
    success fee bez opłaty wstępnej
    W znanym mi przypadku jeszcze rok temu propozycje zaczynały się od kilku tys za
    podjecie sprawy + procent od ew. wygranej tak teraz człowiek ma 3 oferty bez opłaty
    wstępnej- tylko success fee 30-40%
    Dodając do tego ze na przykład polbank sprzedał się ale bez hipotek, jakies dziwne
    ruchy DB itp więc raczej z tymi kredytami walutowymi jest coś nie tak i bankowcy to
    wiedza/czuja. A klienci kasę za te "produkty" wyrwą w najbliższym czasie.
    Może więc warto było być frankowiczem;)