  • 21. Data: 2008-02-13 05:48:16
    Temat: Re: Sąd cofnął mi alimenty z datą wsteczną - ojciec domaga się zwrotu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Rada: do sądu to jednak bez zawodowego prawnika ani rusz...

    A co by ci zmienił fachowy prawnik? Tłumaczył ci przebieg rozprawy? Bo
    pewnie nie rozumiałeś co ludzie mówią :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 22. Data: 2008-02-13 07:07:15
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Michał nadaje:

    > I przy okazji... ojciec nie taki biedak: dom jednorodzinny, samochód,
    > jeszcze basen kryty sobie wybudował, emerytura wojskowa (nie byle
    > jaka z resztą). Do sądu autem przyjeżdza, a mówi,że mieszka pod
    > mostem...150kg waży, bo głoduje i je kartofle tylko i one go tak
    > roztyły.

    Widzę że kolega też niebiedny. Ekranik ciekłokrystaliczny, procesorek
    dwurdzeniowy, neostradka z tych szybszych i pewnie na tym drogim,
    niesocjalnym abonamenciku...

  • 23. Data: 2008-02-13 15:41:49
    Od: "Michał" <n...@n...pl>

    > Widzę że kolega też niebiedny. Ekranik ciekłokrystaliczny, procesorek
    > dwurdzeniowy, neostradka z tych szybszych i pewnie na tym drogim,
    > niesocjalnym abonamenciku...

    Wara Ci od zarobków mojej mamy, proste.
    Chamstwem się teraz wykazałeś, niczym innym.

  • 24. Data: 2008-02-13 16:27:37
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...pl> napisał w wiadomości > Chamstwem się
    teraz wykazałeś, niczym innym.
    A co można pomyśleć o Twoim postępowaniu. Jakby ojciec się nie upomniał, to
    płaciłby alimenty aż do Twojej emerytury ?
    Zawsze można się usprawiedliwić, że nie wiedziałem, że mi się już alimenty
    nie należą.
    ZiPi

  • 25. Data: 2008-02-13 17:47:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson napisał(a):

    > A co by ci zmienił fachowy prawnik? Tłumaczył ci przebieg rozprawy? Bo
    > pewnie nie rozumiałeś co ludzie mówią :)

    Zrozumiałem. Sędzia za to miał z tym poważne problemy - najpierw
    wszystko "powszechnie znane" i "oczywiste", a potem kompletne brednie w
    uzasadnieniu (np. wg. niego internet to taki tajny klub, w którym się
    knuje tajne akcje... bezmyślny ignorant!)

  • 26. Data: 2008-02-14 09:04:49
    Od: i...@p...onet.pl

    > Witam.
    >
    > Ostatnie orzeczenie sądu okręgowego z 2004r.
    >
    > 1.Sąd ... zmienia zaskarżony wyrok w ten sposób, że ustala, iż obowiązek
    > alimentacyjny powoda X wobec pozwanego Y wygasł z dniem 1 mraca 2003r,
    > oddalając dalej idące powództwo.
    Sąd stwierdził wygaśnięcie obowiązku alimentacyjnego, tym samym dając ojcu
    podstawę do dochodzenia zwrotu nienależnie pobranego świadczenia.

    > Dzisiaj dostałem wezwanie na stawienie się na rozprawe o oddanie
    > nadpłaconych alimentów - łączna kwota, to ponad 6000zł.
    >
    > Czy tak można?
    Można. Możesz wykazywać jedynie, że pieniądze zużyłeś i nie jesteś już
    wzbogacony (przejadłeś i przepiłeś). Jednak nie działa to od momentu, kiedy
    dostałeś odpis pozwu. Wówczas powinieneś liczyć się z możliwością zwrotu
    pieniędzy. Ostatecznie możesz powołać się na zasady współżycia społecznego.
    Wszystko zależy od całokształtu sytuacji i jej oceny przez sąd
    Izabella

  • 27. Data: 2008-02-14 15:46:21
    Od: "Michał" <n...@n...pl>

> [...]
    > społecznego.
    > Wszystko zależy od całokształtu sytuacji i jej oceny przez sąd

    Jedyna osoba, która się zna.

    Własnie wróciłem od adwokata, który powiedział, że:

    Skoro wyrok zapadł w grudniu (nawet z datą prawie 2 lata wcześniejszą,tzn.
    że alimenty wygasły 2 lata wstecz), to należy się ewentualny zwrot od w/w
    grudnia i tylko to, no i koszty rozprawy.

  • 28. Data: 2008-02-14 20:09:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > uzasadnieniu (np. wg. niego internet to taki tajny klub, w którym się
    > knuje tajne akcje... bezmyślny ignorant!)

    Analizując twoją wypowiedź (i inne wcześniejsze) mam dwie możliwości
    albo nie zrozumiałeś przebiegu rozprawy i to co piszesz o sędzim tylko
    ci się "wydawało" albo też sędzia był kretynem.
    Jako człowiek racjonalny i doświadczony wybieram pierwszą możliwość ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 29. Data: 2008-02-14 20:11:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

> [...]
    > wcześniejszą,tzn. że alimenty wygasły 2 lata wstecz), to należy się
    > ewentualny zwrot od w/w grudnia i tylko to, no i koszty rozprawy.

    I po co wydałeś kasę na adwokata? Idź do mądrzejszego.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 30. Data: 2008-02-14 21:12:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Analizując twoją wypowiedź (i inne wcześniejsze) mam dwie możliwości
    > albo nie zrozumiałeś przebiegu rozprawy i to co piszesz o sędzim tylko

    Jak dostanę pisemne uzasadnienie, mogę podesłać. Łącznie z aktami sprawy.

    Swoją szosą w tylu przypadkach "ścinał" mnie, że mówię o sprawach
    'oczywistych', że nie poruszyłem paru rzeczy dla mnie oczywistych, ale
    może dla niego kompletnie niezrozumiałych...

    > ci się "wydawało" albo też sędzia był kretynem.
    > Jako człowiek racjonalny i doświadczony wybieram pierwszą możliwość ...

    Jest też trzecia możliwość, Której Wspominać Nie Należy ;)