  • 1. Data: 2008-02-12 12:14:52
    Temat: premia dla adwokata?
    Od: p...@o...pl

    Witam,
    mam pytanie do grupowiczow. Otoz mialem sprawe cywilna w sadzie, ktora
    byla dla mnie bardzo wazna i tez nielatwa do prowadzenia przez
    adwokata. Dzieki jego staraniom sprawe wygralem :)
    I tutaj pojawia sie pytanie - chcialbym wynagrodzic go dodatkowo,
    niezaleznie od kosztow, ktore byly uzaleznione od sprawy. Prosilbym o
    porade w jakiej wysokosci powinna byc taka gratyfikacja finansowa, tak
    aby nie byla to bezzasadnie wysoka kwota, a z drugiej strony zeby nie
    byla smiesznie niska. Jesli to pomoze to wynagrodzenie zwiazane ze
    sprawa wynosilo 4 tys zl. Bede wdzieczny za podpowiedzi

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2008-02-12 12:25:45
    Temat: Re: premia dla adwokata?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    p...@o...pl pisze:
> [...]
    > byla smiesznie niska. Jesli to pomoze to wynagrodzenie zwiazane ze
    > sprawa wynosilo 4 tys zl. Bede wdzieczny za podpowiedzi

    A jaka była wartość przedmiotu sporu?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-12 13:02:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@o...pl pisze:

    > Dzieki jego staraniom sprawe wygralem :)

    Skąd wiesz? A jak byś przegrał też mówiłbyś że przez niego? Wygrałeś bo
    miałeś rację, twoje twierdzenia były zgodne z prawem i adwokatowi nic do
    tego.

> [...]
    > porade w jakiej wysokosci powinna byc taka gratyfikacja finansowa, tak
    > aby nie byla to bezzasadnie wysoka kwota, a z drugiej strony zeby nie

    jeśli płacisz ponad umowę to zapłać tyle ile uważasz. A proporcje sobie
    określ od wynagrodzenia na jakie sie umówiliście.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 4. Data: 2008-02-12 14:01:31
    Od: Jakub Mendys <k...@j...com>

    On Feb 12, 1:14 pm, p...@o...pl wrote:
> [...]
    > byla dla mnie bardzo wazna i tez nielatwa do prowadzenia przez
    > adwokata. Dzieki jego staraniom sprawe wygralem :)

    Jeśli rzeczywiście jest taki dobry jak opisujesz to zrób mu małą
    reklamę i podaj namiary na niego. Kto wie, może skorzystam z jego
    usług, a on poniekąd dzięki Tobie zarobi coś więcej.

    Pozdrawiam,

    Kuba

  • 5. Data: 2008-02-12 17:22:08
    Od: "mm" <e...@v...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > byla smiesznie niska. Jesli to pomoze to wynagrodzenie zwiazane ze
    > sprawa wynosilo 4 tys zl. Bede wdzieczny za podpowiedzi

    daj sobie spokoj...adwokaci potrafia troszczyc sie o swoje interesy
    zwlaszcza finansowe...jesli podal ci takie honorarium to widocznie
    mu sie kalkulowalo....

  • 6. Data: 2008-02-12 23:36:16
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    jesli koniecznie musisz to kup mu jakas ładną pralkę :)

  • 7. Data: 2008-02-15 13:15:51
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 12 Lut, 13:14, p...@o...pl wrote:
> [...]
    > byla smiesznie niska. Jesli to pomoze to wynagrodzenie zwiazane ze
    > sprawa wynosilo 4 tys zl. Bede wdzieczny za podpowiedzi

    Takich klientów bardzo lubię, bo szanują pracę innych w myśl zasady:
    "Daj zarobić innemu, a on da tobie również zarobić".

    Zapraszam do mnie w przyszłości:)