  • 11. Data: 2003-12-29 23:09:01
    Temat: Re: Sad Grodzki. Pismo do prezesa.
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Robert Tomasik wrote:
    > Jeśli już koniecznie chcesz coś do nich pisać, to może po prostu
    > konstruktywny wniosek, by pomyśleli o miejscu odpowiednim do pozostawienia
    > roweru.

    na Kocjana? najpierw mogliby pomysleć o miejscu dla samochodu, później o
    zrobieniu dojazdu, jakiegoś kiosku, sklepiku,bufetu itp., miejsce dla
    rowerów moze poczekać ;))

    KG

  • 12. Data: 2003-12-29 23:58:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > na Kocjana? najpierw mogliby pomysleć o miejscu dla samochodu, później o
    > zrobieniu dojazdu, jakiegoś kiosku, sklepiku,bufetu itp., miejsce dla
    > rowerów moze poczekać ;))

    Nigdy tam nie byłem. Ale wniosek do Prezesa, by z uwagi na trudności
    lokalowe uznał za właściwe uczestnictwo w rozprawie na siodełku rowerowym
    uważam za karkołomne, bez względu na to, czy wnioskodawca jako argument
    podniesie brak miejsc parkingowych, czy też swój odmienny światopogląd,
    czy też obydwa te argumenty łącznie. Nie przesadzajmy. To niech wydadzą
    zarządzenie, że można rower zostawić w szatni. Szatnia tam jest?

  • 13. Data: 2003-12-30 08:44:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > A co ma art.277 kpc do postępowania o wykroczenie? :)

    Nic, ale nie było wiadomo o co sprawa :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2003-12-30 12:30:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > sądu, a
    > ignorantia

    > Nic, ale nie było wiadomo o co sprawa :)

    Wcześniej nie miałem czasu szukać...
    Zastosowanie w sprawie miał art. 3 dekretu z 1950 r. o należnościach
    świadków, biegłych i stron w postępowaniu sądowym, aczkolwiek w tym
    przypadku mógłby nie mieć zastosowania.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2003-12-30 15:58:00
    Od: "Robert Ostrowski" <r...@i...pl>

    > na Kocjana? najpierw mogliby pomysleć o miejscu dla samochodu,

    Parking dla samochodow jest, wjazd tuz przed restauracja

    > później o
    > zrobieniu dojazdu,

    Jakiego dojazdu? Dla kogo?

    > jakiegoś kiosku, sklepiku,

    To znajdziez w oddalonym o 500 m osiedlu wojskowym.

    > bufetu itp.

    Jest Restauracja, calkiem tania.

    , miejsce dla
    > rowerów moze poczekać ;))

    A niby dlaczego? Czy rowerzysta jest czyms gorszym?

  • 16. Data: 2003-12-30 16:03:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Ostrowski" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:43d7.000001d3.3ff1a088@newsgate.onet.pl...

    > A niby dlaczego? Czy rowerzysta jest czyms gorszym?

    Gorszym niż posiadacz auta który płaci dodatkowe podatki za posiadanie
    auta.

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-12-30 16:05:35
    Od: "Robert Ostrowski" <r...@i...pl>

    > Pewnie może niecałkiem na temat, ale nie mogę się powstrzymać od zadania
    > tego pytania. Czy mógłbyś mi przybliżyć z czym związany jest fakt
    > konieczności wydatkowania tych 2 zł w związku z przyjazdem rowerem? To
    > jakaś amortyzacja, czy co?

    Dobrze trafiles! Jest amortyzacja rocznej eksploatacji roweru+koszt zakupu
    roweru w przeliczeniu na km.

    > To już zaczyna zahacza o imputowanie Prezesowi Sądu, iż wszedł w związek
    > przestępczy ze złodziejami rowerów i specjalnie w tym celu nie
    > zorganizował parkingu dla rowerów. Nie przesadzasz czasem? Po za tym, jak
    > sam piszesz przypadki przyjazdu na rowerze są rzadkie.

    Sa rzadkie gdyz w ogole rowerzysta jest rzadkim widokiem w Warszawie (co mnie
    bardzo dziwi gdyz w iinych krajach europejskich na rowerze jezdzi 20-30 razy
    wiecej osob).

    > A zatem idąc Twoim
    > tokiem rozumowania, to powinni przed sądem umieścić taką barierkę do
    > przywiązywania konia (jak w westernach przed barem), bo a nuż ktoś będzie
    > miał kaprys przyjechać wierzchem do wysokiego sądu.

    Nie skomentuje.

    > Słowo światopogląd nie bardzo mi tu pasuje. Nie wiem co ma światopogląd do
    > wjazdu na salę rozpraw na rowerze.

    Po pierwsze to nie wjechalem na sale na rowerze tylko rower zostawilem na dole,
    przed budynkiem.
    Po drugie na sale wszedlem w normalnym stroju: czarne spodnie + zolta bluza
    (nie kurtka)

    > Czego oczekujesz w odpowiedzi? Czy chcesz, by prezes sądu uznał
    > za normalne, że na salę rozpraw wjeżdża się na rowerze?

    Juz powiedzialem. Nie wjezdza ale dojezdza a to jest kolosalna roznica.

    > Prowadząca
    > rozprawę zwróciła Ci uwagę, że nieco niestosownie jesteś ubrany i sprawę
    > pewnie uznała za zakończoną ze swej strony. Trudno mi w chwili obecnej
    > odnieść się do tego, czy miała, czy nie miała racji, bo tego Twojego
    > stroju nie widziałem. Z między wierszy wygląda na to, że nie tyle wszedłeś
    > na salę w stroju sportowym, co jeszcze z rowerem, skoro podnosisz  fakt,
    > ze przecież nie miałeś go gdzie zostawić.

    Patrz wyzej

    > Co do zasady uważam, że prezes
    > miał o tyle rację, że pomiędzy garniturem, a dresem istnieją jeszcze
    > pośrednie formy ubioru, które z jednej strony nie powinny zostać uznane za
    > uwłaczające powadze sądu, a z drugiej strony pozwalają na przejazd
    > rowerem.

    I oto mi wlasnie chodzi.

    > Jeśli już koniecznie chcesz coś do nich pisać, to może po prostu
    > konstruktywny wniosek, by pomyśleli o miejscu odpowiednim do pozostawienia
    > roweru.

    Dzieki. Napisze.

  • 18. Data: 2003-12-30 18:20:23
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Robert Ostrowski wrote:
    > Parking dla samochodow jest, wjazd tuz przed restauracja

    ale ja chcę bezpłatny :)

    > Jakiego dojazdu? Dla kogo?

    asfaltu na ulicy, normalnego chodnika i normalnych autobusów, a nie tego
    złomu ;)

    > To znajdziez w oddalonym o 500 m osiedlu wojskowym.

    jeszcze jakieś propozycje? a w sądzie by sie nie dało? Na pewno
    skorzystałoby z niego więcej osób niż ze stojaka na rowery ;)

    > A niby dlaczego? Czy rowerzysta jest czyms gorszym?

    Gorszym nie, ale w mniejszości

    KG

  • 19. Data: 2003-12-30 19:17:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Ostrowski" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:43d7.000001db.3ff1a24e@newsgate.onet.pl...

    > Dobrze trafiles! Jest amortyzacja rocznej eksploatacji roweru+koszt
    zakupu
    > roweru w przeliczeniu na km.

    Ale z Ciebie oryginał. Aż dziw, że nie doliczyłeś im amortyzacji butów (w
    końcu się ścierają) o pozostałej części garderoby nie zapominając.

> [...]
    mnie
    > bardzo dziwi gdyz w iinych krajach europejskich na rowerze jezdzi 20-30

    Ale mam nadzieję, że winą za to już owego prezesa sądu nie masz zamiaru
    obarczać? W tym, co piszesz jest wiele racji. Ale dla czego oczekujesz
    rozwiązania tych problemów przez Prezesa Sądu. Przecież on nie może
    odpowiadać za budowanie w odpowiedniej odległości od sądu parkingów,
    sklepów czy innych tego typu instytucji. Moim zdaniem włąściwym adresatem
    Twoich, poniekąd słusznych postulatów będzie Zarząd Dzielnicy albo Urząd
    Miasta. To do jego obowiązków należy zagospodarowanie tereneu. Prezes Sądu
    pozostaje właściwy conajwyżej w przedmiocie sposobu prowadzenia
    postępowania przed sądem.

    > Nie skomentuje.

    A czemu? Wszak skoro ktoś ma prawo przyjechać na rowerze, to dla czego nie
    mógłby na koniu, ośle czy wielbłądzie albo zgoła słoniu. I co ma z tym
    zwierzęciem zrobić? Prezes Sądu powinien być otwarty na szerokie
    światopoglądy. Ale w sumie to uważam, że w dobie współczesnej techniki
    należało by pomyśleć o lądowisku dla helikopterów, o normalnych samolotach
    nie wspominając.

> [...]
    na dole,
    > przed budynkiem.
    > Po drugie na sale wszedlem w normalnym stroju: czarne spodnie + zolta

    Nie widziałem tego stroju, to trudno mi się odnieść do jego wyglądu. Nie
    upieram się wcale, że był niestosowny. No ale skoro jednak rower gdzieś
    tam w końcu dało się zostawić, to dlaczego zawracasz tym głowę Prezesowi?
    Czyli jak rozumiem przy odrobinie inwencji pomimo braku parkingu i tych
    barierek / boksów jednak udał się jakoś problem roweru rozwiązać.

    > Juz powiedzialem. Nie wjezdza ale dojezdza a to jest kolosalna różnica.

    Oczywiście, że kolosalna. Ten wjazd na rowerze wywnioskowałem z faktu, iż
    żaliłeś się, że nie miałeś go gdzie zostawić. Jeśli tak nie było, to
    przepraszam za gorzkie słowa, bo oczywiście były niesłuszne.

    > I oto mi wlasnie chodzi.

    No ale w końcu nie wiem o co chodzi. Sędzina zwróciła uwagę, bo uznała, że
    jesteś ubrany niestosownie. Być może się myliła, bo nie widziałem tego
    stroju. Ale po co drążyć tak dogłębnie ten temat?

    > Dzieki. Napisze.

    Rozważ moją propozycje, czy właściwszym adresatem nie będzie Zarząd
    Dzielnicy.

  • 20. Data: 2003-12-30 19:21:07
    Od: "Robert" <r...@e...pl>

    > Gorszym niż posiadacz auta który płaci dodatkowe podatki za posiadanie
    > auta

    Podatki to owszem placi ale niewspolmierne do szkod jakie wyrzadza swoja
    bryczka.

    - Podatki na drogi wcale nie pokrywaja szkod jakie wyrzadza kazdy samochod,
    - brak jest oplat za szkody wyrzadzane srodowisku na skutek znacznej emisji
    spalin
    - czy placisz za utrzymanie trawnikow? Nie, a przeciez systematycznie na nich
    parkujesz!
    - brak jest oplat za zlomowanie samochodow
    - brak jest oplat za swiadczenia zdrowotne powypadkowe naskutek potracania
    rowerzystow oraz pieszych
    - Nie ponosisz rowniez oplat za pranie odziezy pieszym i rowerzystom gdy ich
    ochlapiesz
    woje ulubione autko jest nieporzadanym spolecznym zlem.
    Przykladow moge mnozyc. Zatem widziz ze t