  • 1. Data: 2003-12-29 17:06:14
    Temat: Re: Ksiegarnie wysylkowe.
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >upoważnienie, że w razie niewybrania przysyłają jakąś tam pozycję
    >kwartału. Osoba zainteresowana wypełnia i podpisuje blankiet i go wysyła.
    Przykład i odpowiedz nie na temat - autor wyraznie napisal:

    : PO ODEBRANIU i rozpakowaniu paczki okazalo sie, ze wewnatrz oprocz
    : ksiazek jest regulamin, a w nim stalo, ze odbierajac paczke dobrowolnie
    : zapisalem sie do klubu ksiazki. Ze co kwartal mam obowiazek zamowic

    Robert nie potwierdzil i nie zaprzeczyl :-(

    >jest w samym formulażu, to moim [..]
    >jak zarzadałem w takim razie jednego egzemplaża
    Mogę 'zażądać' takiej pisowni 'formularza' i 'egzemplarza' ;-P ?

    KaMil