  • 11. Data: 2004-05-28 19:38:42
    Temat: Re: SM podala mnie do sadu o czynsz :(
    Od: "nplus" <...@h...not>

    > Generalnie nie ma co sie przejmowac - to wyrok zaouczny pewnie w
    > postępowaniu upominawczym. Napisac odwołanie i zaskarżyć go w całości z
    > powodu uregulowania całego zadłuzenia w terminie wcześniejszym i
    > przerzucenie kosztami postepowania druga strone.

    A czy moze wyrok olac i nie zaplacic ? Chodzic do SM i tlumaczyc
    pomylke zaksiegowania tepym babom to raczej strata czasu....
    Tzn. czy chcialm zapytac czy taki wyrok wystarczy zeby np. komornik
    czy ktos inny? zabral mu pieniadze z konta albo samochod ?

  • 12. Data: 2004-05-28 22:01:05
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 21:38:42 +0200, nplus <...@h...not> napisał:

> [...]
    > Tzn. czy chcialm zapytac czy taki wyrok wystarczy zeby np. komornik
    > czy ktos inny? zabral mu pieniadze z konta albo samochod ?

    możesz olać. Wtedy sie uprawomocni i komornik będzie miał robotę.
    Aha, i zapamiętaj do końca życia, że nie wolno "olewać" wyroków, bo nigdy
    to na dobre ni wychodzi.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 13. Data: 2004-05-31 05:14:18
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > I dalej uparcie nie pisze Pan, co na dole tego "wyroku" jest.
    >
    > A najprawdopodobniej, jest, ze mapan prawo wneisc sprzeciw i sprawa bedzie
    > rozpatrzona ponownie w normalnym trybie.
    > W uzasadnieniu moze Pan napisac, ze kwota nie jest nalezna,
    > a powod WIEDZIAL ze swiadczenie zo stalospelnione przed rozprawa.

    No wlasnie chce wniesc sprezciw, i dlategho pytam czego moge sie czepic. Bo
    jak wszytsko jest zgodfnie z prawem to musze zaplacic te koszty sadowe i
    zastepstwa i tyle. A jezeliu jest gdzies luka w tym (kilka pytan zadalem w
    tym kierunku) to wniose sprzeciw

    Fantom

  • 14. Data: 2004-05-31 10:29:58
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

> [...]
    > i zastepstwa i tyle. A jezeliu jest gdzies luka w tym (kilka pytan zadalem

    Ale uparty czlowiek z Pana....

    Przeciez inni TEZ pisali.
    Luka jest w tym, ze spoldzielnia w momencie procesu wiedziala (powinan byla
    wiedziec) ze kwiotanie jest nalezna bo swiadczenie zostalo spelnione.
    Wiec Przedstawiciel spoldzielni powiedzia w sadzie neiprawde.

    A sad o tym nie wiedzial,. wiec postanowij jak wyzej...

    Jesli Pan wniesie sprzecie (w trybie jak w pouczeniu)
    to sad PONOWNIE sprawe rozpatrzy
    (tak tam napisane - prawda?) i zasadzi jak nalezy
    (ze kwota nie jest nalezna)

    Boguslaw

  • 15. Data: 2004-06-01 09:41:34
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Jesli Pan wniesie sprzecie (w trybie jak w pouczeniu)
    > to sad PONOWNIE sprawe rozpatrzy
    > (tak tam napisane - prawda?) i zasadzi jak nalezy

    No tak. Ale co z aktualnie naliczonymi kosztami (sadowe + zastepstwo) i
    nastepnymi kosztami w kolejnej sprawie (sadowe+zastepstwo). Kto to zaplaci
    ??

    Fantom