  • Data: 2016-03-19 13:00:40
    Temat: Re: Rzeplińskiego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > Tylko że on nie jest sędzią TK. Jest osobą wybraną na stanowisko
    > sędziego.

    Byc moze masz rację.
    Martwi mnie jednak to ze wszyscy znani mi konstytucjonalisci mówią coś
    innego.
    Ale przeciez oni mogą się mylić a Ty mozesz mieć racje.

    > To tak jak osoba desygnowana na stanowisko premiera.
    > Premierem zostaje po zaprzysiężeniu przez Prezydenta.
    > Albo jak Prezydent elekt - Prezydentem zostaje jak złoży ślubowanie
    > przed Zgromadzeniem Narodowym.

    Byc moze gdyby wczesniejsza teza była prawda to moznaby budowac taka
    analogię.
    Ale, tak jak napisałem wczesniej, trudno oprzec sie wrazeniu ze jednak
    konstytucjonalisci wiedza lepiej niz Danusia...

    > oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus

    ktora czytnika nie potrafi poprawnie skonfigurowac zeby takich smieci nie
    doklejał (tak, wiem, to było złośliwe, przepraszam :)