  • Data: 2016-03-19 12:38:28
    Temat: Re: Rzeplińskiego
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2016 o 06:00, Budzik pisze:
    /.../

    > Ale tu przeciez nie chodzi o samo stwierdzenie błednosci uchwały (naprawde
    > przekonują cie błędy proceduralne?) tylko o to co to odwołanie ustawy robi!
    > Ono odwołuje nieodwoływalnego sedziego TK.

    Po pierwsze primo moje uwagi były natury ogólnej, czyli tyczyły
    wszystkich uchwał. Przyjmujesz określone rozwiązanie i jak coś to
    stosujesz.
    Po drugie primo proceduralne błędy nawet fajne są. Jak złożysz pita 2
    maja to karę mogą Ci dosolić.

    > Zreszta chyba prawnie nikt nie ma wiekszych watpliwości co tu sie dzieje.

    Po trzecie primo to nie są zwykłe błędy tylko wynikają z próby zdążenia
    na gwałt przed Kaczorem, czym Rzepliński pogwałcił demokratyczne państwo
    prawa.

    > Zauwaz jaka jest linia tłumaczenia:
    >
    > - rzad zrobił ustawe naprawcza
    > - teraz twierdza ze te ustawe TK owszem, moze ogłosic niezgodna z
    > konstytucją ale orzekając według tej ustawy czyli zgodnie z kolejnoscia,
    > wiekszoscia ale kwalifikowana itd.
    > Czy takie tłumaczenie ma sens? Czy nie jest sensowne tłumaczenie TK ktory
    > wskazał powody dlaczego nie bedzie orzekał o tej ustawie zgodnie z ta
    > ustawa?

    Nie jest sensowne tłumaczenie TK bo ma on zgodnie z konstytucją orzec, a
    ta jest tak zrobiona, żeby dawało się robić różne wałki.

    > A gdyby zastosowac to samo tłumaczenie ale do ustawy PiS wpisałby:
    > - sedziowie wydają wyrok po przebiegnieciu maratonu, dodatkwo wydają wyrok
    > stojąc na głowie.
    > Czy wtedy również wyrok o niekonstytucyjnosci tej ustawy musiałby być
    > wydany zgodnie z zapisami tej ustawy?

    Sam miałem pomysł, żeby na Rysach musieli ogłaszać. Tak to zostało
    skonstruowane i żale trzeba było składać w 1997 roku.