  • Data: 2017-10-08 13:49:59
    Temat: Re: Rozpowszechnianie zdjęcia grupowego
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-10-17 o 13:00, Budzik pisze:

    > Powiem ci tak, mamy znajomego ktory tak robi (publikuje wszystko na face,
    > dodatkowo oznacza ludzi.
    > W tej chwili nikt mu sie nie daje fotografowac ani nie rozsyła mu zdjec
    > ze wspolnych wyjazdów...

    Bo pracujecie w tajnych służbach? :-)
    Oczywiście wiele zależy o tego, co jest na tym zdjęciu. Jeśli zaś chodzi
    o przepisy, nie jest wymagana zgoda osób na publikacje ich wizerunku,
    jeśli są elementem całości. Więc zbiorowa fotka z wspólnego wypadu
    ochronie nie podlega. Ja, jeśli z jakiś względów nie pasuje mi
    upublicznienie mojego wizerunku na jakimś wydarzeniu, to po prostu nie
    daję się sfotografować i tyle.