  • 1. Data: 2003-12-14 18:51:59
    Temat: Rozmiary odziezy
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Czy rozmiary odziezy w stylu M, S, L to jest jakaś norma gdzieś zapisana
    czy tylko umowne stosowanie?

  • 2. Data: 2003-12-14 21:21:15
    Temat: Re: Rozmiary odziezy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Czy rozmiary odziezy w stylu M, S, L to jest jakaś norma gdzieś zapisana
    > czy tylko umowne stosowanie?

    Jest norma, ale nie wiem z czego wynikająca. Do niektórych produktów
    dołącza się nawet takie tabelki określające rozmiary w centymetrach
    poszczególnych części ciała i przełożenie na te symbole. Podejrzewam, że
    te rozmiary opisano w jakiejś Polskiej Normie, ale nie jestem pewien.

  • 3. Data: 2003-12-14 23:30:11
    Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy rozmiary odziezy w stylu M, S, L to jest jakaś norma gdzieś zapisana
    > czy tylko umowne stosowanie?

    Chyba jest, bo po coś sa tabelki na opakowaniach z przedziałami wzrostu/wagi
    dla danego rozmiaru.

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2003-12-15 19:49:36
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Dnia 2003-12-15 00:30, Użytkownik Cherokee napisał :

    > Chyba jest, bo po coś sa tabelki na opakowaniach z przedziałami wzrostu/wagi
    > dla danego rozmiaru.

    Pytanie tylko czy te tabelki to wymysł danego producenta.