  • 1. Data: 2003-12-14 16:40:01
    Temat: sąd pracy-koszty
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..poniosłem duże koszty, tłumaczenia ,kserowanie , dojazdy do
    sądu,telefony.Jak mogę odzyskać pieniądze i co mogę zrobić w tej
    sprawie.Sprawa jeszcze jest w toku.
    Serdeczności.
    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2003-12-14 18:49:59
    Temat: Re: sąd pracy-koszty
    Od: "Darek" <d...@m...org>

    Użytkownik "Jurek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > witam
    > ..poniosłem duże koszty, tłumaczenia ,kserowanie , dojazdy do
    > sądu,telefony.Jak mogę odzyskać pieniądze i co mogę zrobić w tej
    > sprawie.Sprawa jeszcze jest w toku.

    Przedstawić sądowi dowody poniesienia wydatków i wnosić o ich zasądzenie od
    przeciwnika (o ile przegra) na podstawie art. 98 kpc.

    --
    Pozdrawiam,
    Darek

  • 3. Data: 2003-12-15 11:16:50