  • 1. Data: 2003-12-14 20:55:23
    Temat: Rezygnacja ze studiow - skresla automatycznie ?
    Od: "Michal Potocki" <n...@m...email.pl>

    Witam!

    Zaczalem w pazdzierniku 5-cio letnie studia dzienne na uczelni panstwowej. W
    tym samym czasie trafila mi sie interesujaca, lecz zajmujaca czasowo praca,
    uniemozliwiajaca mi niestety studiowanie. Na zajeciach sie nie pojawilem.

    Czy mam obowiazek poinformowac uczelnie, ze rezygnuje ze studiow?
    Boje sie, iz mimo braku mojej obecnosci na zajeciach, zamiast mnie skreslic
    wciela moja osobe na liste powtarzajacych rok - a to jest juz niestety
    platne.

    Pracuje prawie 400 km od uczelni, w dodatku jedynie niedziele czasami mam
    wolne i w zwiasku z tym nie mam mozliwosci zalatwic tej sprawy osobiscie.

    dziekuje na pomoc, Michal

  • 2. Data: 2003-12-14 21:26:04
    Temat: Re: Rezygnacja ze studiow - skresla automatycznie ?
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Michal Potocki wrote:

> [...]
    > wolne i w zwiasku z tym nie mam mozliwosci zalatwic tej sprawy osobiscie.

    A nie możesz napisać?
    A rozwiązanie problemu pewnie w regulaminie studiów, statucie uczelni itp.

    KG

  • 3. Data: 2003-12-14 22:59:32
    Od: "Agalay" <a...@U...pl>

    Użytkownik "Michal Potocki" <n...@m...email.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Zaczalem w pazdzierniku 5-cio letnie studia dzienne na uczelni panstwowej.

    Jesli zaczales tzn 1 rok, a jesli 1 rok to np. na mojej uczelni ( i na kilku
    innych podobnie) jak sie go nie zaliczy to sie automatycznie wylatuje bez
    mozliwosci powtarzania. Ten przywilej dotyczy tylko studentow 2 roku i w
    zwyz. Zobacz na strone Twojej uczelni, moze maja tam regulamin. Poza tym,
    jesli na zajeciach sie nie pojawiles, to rowniez nie odebrales indeksu, czy
    tak? Bo jesli tak to juz dawno poleciales z lisy studentow (u mnie na
    uczelni rowniez i tak bylo).

    ==
    ---- www.dzwoneczki.30.pl
    LOGO, DZWONKI (nowości), GRY JAVA, TAPETY
    SMSy GŁOSOWE, FLASH SMS
    oraz NOWOŚĆ - kolorowe animacje do motoroli !!!

  • 4. Data: 2003-12-14 23:05:17
    Od: "Michal Potocki" <n...@m...email.pl>

    Agalay wrote:
    > studentow 2 roku i w zwyz. Zobacz na strone Twojej uczelni, moze maja
    > tam regulamin.

    niestety nie ma, sprobuje do nich przedzwonic

    > Poza tym, jesli na zajeciach sie nie pojawiles, to
    > rowniez nie odebrales indeksu, czy tak? Bo jesli tak to juz dawno
    > poleciales z lisy studentow (u mnie na uczelni rowniez i tak bylo).

    indeks i legitymacje odebralem, potem wyjechalem... i juz nie wrocilem ;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-12-14 23:41:02
    Od: "Krzysztof \"Kris\" Kalus" <k...@p...onet.pl>

    > indeks i legitymacje odebralem, potem wyjechalem... i juz nie wrocilem ;)

    Nawet w przypadku oblania semestru, aby moc go powtarzac (2 rok w zwyz)
    nalezy napsiac pismo do dziekana o wyrazenie zgody na powtarzanie, same
    automatycznie nic sie nie dzieje :)

    Pozdrawiam
    Kris