  • 61. Data: 2010-06-02 21:44:36
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu6ilr$lcr$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Skoro jestem bezmyślnym matołem to dlaczego pisałeś "Pomyśl chociaż o
    > nich." ?
    Nadzieja umiera ostatnia.

    > "Mnie, synu, wali twoje czekanie, a twoje zdanie mam w dupie."
    > To zdanie podobnie jak te na które odpowiadam dowodzi kto tu jest
    > prymitywnym młotem, prostakiem, głupcem, chamem i zwyczajnym gnojem.
    To prawda, i jesteś nim ty. Prawda to prawda, nawet jeśli wyrazić ją trzeba
    dosadnymi terminami.

    > Fakt, wystartowałeś od rzucania kupą i nie doszedłeś do ślinienia banana.
    Nie, chłopino. To ja ciebie badam na te okolicznoścvi. I nic na to nie
    poradzisz.

    > Naprawdę, to dlaczego wyżej nerwowo wyzywasz mnie ?
    Jak tam sobie wolisz to tłumaczyć tak tłumacz.
    Ja małpę tresuję i tyle.

    > W swoich fantazjach możesz, dzieciaku.
    Gówniarz z ciebie. Już ci konceptu brakuje, prymitywku.

    > Rozmawiam z tobą
    Nie, nie rozmawiasz. Bo ja z tobą nie rozmawiam. Jedynie przerzucamy się
    tekstami, w czym zresztą sromotnie przegrywasz, boś inteligentny inaczej.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2010-06-02 21:46:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c06cff9$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Nie szkoda ci czasu na ten nieszczęsny skutek incestu?
    I to ty mówisz?

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2010-06-02 21:47:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    f...@g...com pisze:

    > A twoja matka wcale nie jest taka doskonala - nigdy nia nie byla,
    > chociaz kiedys sie starala...

    Wracaj talerze zmywać, czy to tam robisz na tym wyjeździe...

  • 64. Data: 2010-06-02 21:52:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Czy na pewno? Idąc tą logiką, jeżeli w quadzie masz informację że
    > "pojazd nie jest dostosowany do ruchu po drogach publicznych" - możesz
    > jeździć nawalony jak messerszmit i mogą ci nafiukać?

    Nie do końca - w przypadku quada jaki jest quad każdy widzi i mamy
    słynną oczywistą oczywistość ;)

    W przypadku wrotek czy deskorolki zestawiając wielkość kół ze stanem
    dróg w Polsce... wnioski niby też są oczywiste, ale biorąc pod uwagę, że
    to o polski sąd chodzi, to dupochron by się przydał ;->

  • 65. Data: 2010-06-02 22:29:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.06.2010 23:52), Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > dróg w Polsce... wnioski niby też są oczywiste, ale biorąc pod uwagę, że
    > to o polski sąd chodzi, to dupochron by się przydał ;->

    Ale w przypadku hulajnogi już to takie oczywiste nie jest.

    Uważam że taki "dupochron" miałby takie same własności ochronne jak
    słynny "Internet Privacy Act podpisanego przez Billa Clintona w 1995 roku."

    p. m.

  • 66. Data: 2010-06-02 22:56:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Ale w przypadku hulajnogi już to takie oczywiste nie jest.

    W tym przypadku rozmiar (kółek) miałby zapewne znaczenie ;)

    > Uważam że taki "dupochron" miałby takie same własności ochronne jak
    > słynny "Internet Privacy Act podpisanego przez Billa Clintona w 1995 roku."

    Cóż, lepszy rydz niż nic do przekonywania nadgorliwego/wyrabiającego
    normy policjanta czy sędzi odreagowującej PMS ;->

  • 67. Data: 2010-06-03 15:47:53
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 23:44, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nadzieja umiera ostatnia.

    U ciebie umarła jednak wcześniej.

    > To prawda, i jesteś nim ty. Prawda to prawda, nawet jeśli wyrazić ją
    > trzeba dosadnymi terminami.

    Myślisz że takiemu "prymitywnemu matołkowi, prostakowi, głupcowi
    i chamowi" ktoś uwierzy ? Jeśli wierzysz to próbuj dalej.

    > Nie, chłopino. To ja ciebie badam na te okolicznoścvi. I nic na to nie
    > poradzisz.

    Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
    Ale kto od rzucania kupą startuje fiołkami pachnieć nie będzie
    czyli śmierdzisz.

    > Jak tam sobie wolisz to tłumaczyć tak tłumacz.
    > Ja małpę tresuję i tyle.

    Nie tresujesz, to co robisz to nieudolna próba ukrycia swojej
    bezdennej głupoty i wrodzonego braku kultury. Rób tak dalej.

    > Gówniarz z ciebie. Już ci konceptu brakuje, prymitywku.

    Z ciebie gówniarz, prymitywku.

    > Nie, nie rozmawiasz. Bo ja z tobą nie rozmawiam. Jedynie przerzucamy się
    > tekstami, w czym zresztą sromotnie przegrywasz, boś inteligentny inaczej.

    Bardzo ciekawa definicja nie rozmawiania za pomocą przerzucania
    się tekstami. W sam raz na poziomie inteligentnego inaczej.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2010-06-03 15:49:30
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 23:33, Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:hu6hs4$vpc$1@node2.news.atman.pl RadoslawF

    > Jesteś znacznie głupszy niż sądziłem.
    > Nie rozumiesz nawet tego, co tak prosto napisałem.

    Ty jesteś głupszy niż wynikało to z twoich pierwszych postów.
    Więc popracujemy jeszcze tak aby wszyscy czytający mogli
    to bez problemu zauważyć.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2010-06-03 15:50:38
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 23:41, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie szkoda ci czasu na ten nieszczęsny skutek incestu?

    Wypowiedzi i epitety pisane przez tego dzieciaka będą
    widoczne jeszcze długo o czym on zapomina.
    Więc niech ich zamieści odpowiednio dużo.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2010-06-03 17:07:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu8ird$v45$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > U ciebie umarła jednak wcześniej.
    O! jesteś jednak, zabaweczko. Fajnie, już myślałem, że cię wywiało.

    > Myślisz że takiemu "prymitywnemu matołkowi, prostakowi, głupcowi
    > i chamowi" ktoś uwierzy ? Jeśli wierzysz to próbuj dalej.
    Powtarzasz się, cienki głupolu. Mówiłem, że ci inwencji brakuje.

    > Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
    Spod niego twoje nogi wystają.

    > Nie tresujesz
    A jednak fikasz, małpo, jak ja zechcę.
    Na tym polega dobra tresura - małpa fika i jeszcze myśli, że ona tak chce.

    > Z ciebie gówniarz, prymitywku.
    Co za oryginalny tekst...

    > Bardzo ciekawa definicja nie rozmawiania za pomocą przerzucania
    > się tekstami. W sam raz na poziomie inteligentnego inaczej.
    W końcu do idioty mówię - musi być prosto.

    --
    Jotte