  • Data: 2016-10-20 10:18:38
    Temat: Re: Rekord - podzielnik ciepła
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-19 o 17:50, J.F. pisze:

    > No i prosze. A skutku, tzn wyjasnienia nie ma.
    > Placic, czy nie placic ?

    Pisać o wyjaśnienie za co i na jakiej podstawie.
    Na piśmie i ze wszystkimi potrzebnymi danymi.
    Jak coś pominą piszesz z pytaniami dalej, doskutku.

    > Bo potem sam wiesz - sprawa moze trafic do sadu, a tam moga odsetki od
    > dnia naleznosci naliczyc.

    Jak wyznaczą termin to płacisz a potem ty ich do sądu.

    > Jak udowodnic ? Ciezar dowodu spoczywa na pozywajacym, a spoldzielnia
    > cie oleje i zadnych danych nie da.
    > Albo da ogolne - przeciez lokator otrzymal szczegolowe rozliczenie.
    > I wszystko sie tam zgadza :-)

    Jak pójdziesz załatwiać na gębę to pewnie nie da. Jak dostanie
    pismo to będzie to inaczej wyglądało. A jak faktycznie jest coś nie tak
    zawsze można to ogłosić i na najbliższych wyborach wymienić zarząd
    a potem prezesa i co bardziej odpornych na wiedzę pracowników.

    > I tylko koszta postepowania zaplacisz.
    >
    > Pozwac za brak odpowiedzi - o, to by bylo dobre. Tylko na jakiej
    > podstawie i na jaka kwote ...

    Pozywasz jak masz za co a nie tylko za podejrzenia.
    Może się okazać że to spółdzielnia ma rację a tobie
    tylko się wydaje ze nie ma. I masz to sprawdzić.