  • Data: 2016-10-20 16:18:18
    Temat: Re: Rekord - podzielnik ciepła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nuac3l$iq8$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-10-20 o 10:57, J.F. pisze:

    >Wysłać kolejne pismo i pofatygować się osobiście.
    >Może znajdziesz miejsce gdzie twoje pisma utykają.

    Jest to jakis pomysl, ale skoro olewali do tej pory, to zapewne sprawa
    jest tak klopotliwa, ze nadal beda olewac :-)

    A ja sie pytam jakie obywatel ma prawa i jak ma ich zmusic do
    wyjasnien.

    >Sprawdzić czy danych tych nie ma w dokumentach które muszą udostępnić
    >członkowi spółdzielni.

    Oczywiscie ze oni uwazaja ze sa :-)

    >To samo plus odwiedziny w spółdzielni.

    jak sie jeszcze wygadasz, ze chodzi o dane do sprawy sadowej, to na
    pewno ulatwia :-)

    >Ja tam już dwu prezesów w swojej spółdzielni zmieniłem.

    Jakis ty mocny ... choc w jakiejs bardziej swiadomej spoldzielni moze
    sie zdarzyc.

    >I od wielu lat nikt nie ma problemu w uzyskaniu informacji
    >dlaczego i za co podwyżka.

    A jasne, nie ma - ceny wzrosly, tak wyniklo z rozliczenia, taka stawke
    zarzad uchwalil.

    Ale dowiedz sie:
    a) jaki jest algorytm/metoda rozliczania ciepla ... choc to ci akurat
    powiedza ... albo i nie, bo wynajeta firma uwaza algorytm za swoje
    dzielo autorskie,
    b) jak ustalono wspolczynniki korekcyjne ... choc i tu wietrze pewne
    szanse powodzenia,
    c) co dokladnie zlicza podzielnik. I tu mozesz napisac proste
    pisemko, to ciekaw jestem co odpowiedza. I kiedy
    a w koncu prezes wydal spoldzielcze pieniadze na zakup
    podzielnikow, i co - oparl sie na deklaracji producenta, ze "liczy
    tak, ze jest dobrze" ?

    >Jak wyczerpiesz wszystkie rozwiązania to idź do prawnika.
    >Jak uważasz że już wyczerpałeś pismem czy dwoma to tez idź
    >do prawnika. Zapłacisz to i jego radę bardziej uszanujesz od
    >darmowej.
    >Powodzenia życzę.

    Jak bedzie uczciwy, to sie spyta - duzo tej oplaty ? to ja pan zaplac,
    bo moje wynagrodzenie bedzie znacznie wieksze :-)
    Za taka rade, to ja nie musze placic - sam znam :-)

    Niestety - obywatel jest tu na straconej pozycji.
    Chyba, ze ma znajomego prokuratura, albo CBA :-)

    J.