  • 1. Data: 2005-10-14 11:25:05
    Temat: Rekojmia/gwarancja a sprzet uzywany...
    Od: studio_ol <s...@w...pl>

    Witam

    Kupilem na rynku wtornym kamere cyfrowa za 7tys zl. W umowie kupna
    sprzedazy zawarty jest punkt a'la "sprzedajacy udziela 14 dniowej
    gwarancji rozruchowej na sprzedawany sprzet". Przy kupnie sprawdzilem
    dosc dokladnie kamere i wydawala mi sie w bardzo dobrym stanie, niestety
    po 2 dniach w czasie szczegolowe przegladu w domu okazalo sie kamera ma
    pewne istotne wady... Sprzedajacy po rozmowie telefonicznej zaslania
    sie prawem unijnym ktore niby mowi ze w przypadku sprzedazy prywatnej
    nie obowiazuja gwarancje, rekojmie i zwroty...

    co poczac z tym fantem? czy sa jakies szanse na odzyskanie kasy badz
    przynajmniej czesci kasy potrzebnej na naprawe?? czy faktycznie prawo
    unijne mowi ze w przypadku transakcji prywatnych kupujacy nie ma prawa
    do niczego..??

    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-10-14 15:38:50
    Temat: Re: Rekojmia/gwarancja a sprzet uzywany...
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    studio_ol napisał(a):
> [...]
    > sie prawem unijnym ktore niby mowi ze w przypadku sprzedazy prywatnej
    > nie obowiazuja gwarancje, rekojmie i zwroty...

    bzdura
    rękojmia obowiązuje o ile nie została wyłączona w umowie

    KG