  • 1. Data: 2004-07-11 23:48:24
    Temat: Reklamacja - prawo konsumenckie - serwis
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    Witam.
    Mam niecodzienna sytuacje i dlatego zwracam sie do Was z prosba.
    Kupilem telefon na promocji w Erze. NIestety sie zepsul, serwis odrzucil
    reklamacje twierdzac ze wpadl do wody i nic nie zrobia w tej sprawie i
    jeszcze anulowali gwarancje.
    Chcialbym wystapic o naprawe z tytulu prawa konsumenckiego (ustawa z 27
    lipca 2002 o sprzedazy konsumenckiej). Tylko mam skladac reklamacje w
    sklepie (punkcie Ery) czy w serwisie?/
    Czy serwis moze nie przyjac takiej reklamacji?? Poprosilem na pismie zeby mi
    podali powod odrzucenia a oni na to ze jak na pismie to bedzie kosztowalo
    100zl. - jakie maja do tego prawo??
    iwi

  • 2. Data: 2004-07-12 05:08:37
    Temat: Re: Reklamacja - prawo konsumenckie - serwis
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <40f1d1c5$3@news.vogel.pl>, Irek wrote:
    > Mam niecodzienna sytuacje i dlatego zwracam sie do Was z prosba.

    Jakbys zaczął od archiwum np. via groups.google.com to pewnie zmieniłbyś
    zdanie o tej "niecodzienności".

> [...]
    > jeszcze anulowali gwarancje.
    > Chcialbym wystapic o naprawe z tytulu prawa konsumenckiego (ustawa z 27

    Nazywa się to to "niezgodność z umową".

    > lipca 2002 o sprzedazy konsumenckiej). Tylko mam skladac reklamacje w
    > sklepie (punkcie Ery) czy w serwisie?/

    Tam gdzie kupiłeś, czyli jak zgaduję w sklepie.

    > Czy serwis moze nie przyjac takiej reklamacji?? Poprosilem na pismie zeby mi

    Może, bo składa się ją u sprzedawcy.

    > podali powod odrzucenia a oni na to ze jak na pismie to bedzie kosztowalo
    > 100zl. - jakie maja do tego prawo??

    A już złożyleś tę reklamację z tyt. niezgodności czy mówisz o naprawie
    gwarancyjnej? Jeśli o tej ostatniej to obowiązuje gwarancja.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-07-12 12:37:03
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

> [...]
    > Kupilem telefon na promocji w Erze. NIestety sie zepsul, serwis odrzucil
    > reklamacje twierdzac ze wpadl do wody i nic nie zrobia w tej sprawie i

    W tym wypadku nie sprawdzam nawet przepisów prawnych - jeszcze nie widziałem
    serwisu, który w ramach gwarancji naprawiłby telefon, który wpadł do
    wody(wyjątkiem mógłby być telefon wodoodporny)... Takich napraw gwarancja po
    prostu nie obejmuje...

    > Poprosilem na pismie zeby mi
    > podali powod odrzucenia a oni na to ze jak na pismie to bedzie kosztowalo
    > 100zl. - jakie maja do tego prawo??

    W tym przypadku nie maja prawa, chyba że wygrawerują ci to na srebrnej
    tabliczce...:)

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 4. Data: 2004-07-12 13:58:22
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ..::SebOLO::.. wrote:
> [...]
    > serwisu, który w ramach gwarancji naprawiłby telefon, który wpadł do
    > wody(wyjątkiem mógłby być telefon wodoodporny)... Takich napraw gwarancja po

    Ciekawe tylko gdzie i kiedy wpadł do wody ;)

    KG

  • 5. Data: 2004-07-12 14:00:44
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>

    > Ciekawe tylko gdzie i kiedy wpadł do wody ;)

    Może został wyprany razem z pokrowcem:)