  • 1. Data: 2004-07-11 16:56:32
    Temat: wykupłem mieszkanie od gminy
    Od: a...@p...onet.pl

    Wykupiłem mieszkanie od gminy-jeszcze spłacam raty.Mam zapis w akcie
    notarialnym ,że lokal może być przeznaczony jedynie na cele mieszkaniowe,gdyż
    inaczej stracę bonifikatę .Chcę oddac w najem to mieszkanie (i tu mam
    wątpliwośc odnośnie celu),żastrzegając sobie w umowie ,że tylko w celu
    mieszkania.Muszę oddać to mieszkanie w najem ,gdyż otrzymałem pracę z dala od
    mojego mieszkania i nie będę z niego korzystać, a przecież puste nie będzie
    stało.Bardzo proszę o pomoc czy mogę to zrobić? Może jakieś propozycje? Czy jak
    bym chciał je sprzedać,to jest sytuacja podobna? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-11 17:07:52
    Temat: Re: wykupłem mieszkanie od gminy
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    Czy jak
    > bym chciał je sprzedać,to jest sytuacja podobna? Pozdrawiam

    na cele mieszkaniowe oznacza, iz nie wolno w tym mieszkaniu np. prowadzić
    działaności gosp., biura itd. ja nie widzę problemu z najmem, ale musi to
    być najem właśnie w celu zamieszkania jakiejś osoby, a nie najem firmie w
    celu prowadzenia biura. poza tym musisz dokładnie przejrzeć jeszcze umowę ze
    gminą, czy nie ma tam takiego zastrzezenia odnośnie najmu.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-07-19 20:12:29
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > pozdr.
    >
    > Dziękuję za odpowiedż.W zasadzie sądzę tak samo ,ale chciałem uslyszeć
    jeszcze czyjeś zdanie.