  • 11. Data: 2010-07-11 12:49:51
    Temat: Re: Rejestr dłużników
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    macso pisze:

    > Oczywiście sprawę olałem, ale teraz takiej sytuacji to wpiszą do rejestru
    > bo przecież nie ma obowiązku udowadniania że dług jest aktualny

    Ani nawet realny.

  • 12. Data: 2010-07-11 12:50:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    macso pisze:

    > zawsze są jakieś koszty,

    To ty je ponieś, cwaniaczku.

    > a kolega rozumiem jest przeciwny rjestrowi dłużników?

    W obecnej formie? Jak najbardziej. Bez prawomocnego wyroku z nakazem
    zapłaty takie coś powinno automatycznie podpadać pod Art. 212 i 191 KK.

    W ogóle te wszystkie przepisy dotyczące "rejestru długów" mocno mi
    śmierdzą "artykułem sponsorowanym".

  • 13. Data: 2010-07-11 13:28:46
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <

    > To ty je ponieś, cwaniaczku.

    ja nie mówię żmi się to podoba, ale nie da się przewidzieć wszystkich
    sytuacji.
    pisałem że sam mog sie znaleźć w podobnej sytuacji, więc nie rozumiem
    dlaczego "cwaniaczku"

> [...]
    > zapłaty takie coś powinno automatycznie podpadać pod Art. 212 i 191 KK.
    >
    > W ogóle te wszystkie przepisy dotyczące "rejestru długów" mocno mi

    no ale co w takim razie z tym zrobić?
    powołany zostałten ERIF, teraz się pisze że zostanie zasilony danymi Kruka.
    ja rozumiem jeszcze aktualne długi, ale przedawnine? ( a takimi w spore
    części Kruk dysponuje).

    wypada tylko czekać, aż większość narodu się tamznajdzie, i wtedy ci
    wszyscy od kredytów i telefonów komórkowych
    zaczną się sami prosić o zawieranie umów

    macso

  • 14. Data: 2010-07-11 13:30:15
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    wiadomości news:4c39be03@news.home.net.pl...

    > Ani nawet realny.

    no to o ma z tego taka wywiadownia?
    kasy nie odzyska ( w przypadku nieaktualnych i nierealnych długów), a listy
    słać musi

    macso

  • 15. Data: 2010-07-11 13:37:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    macso pisze:

    > ja nie mówię żmi się to podoba, ale nie da się przewidzieć wszystkich
    > sytuacji.
    > pisałem że sam mog sie znaleźć w podobnej sytuacji, więc nie rozumiem
    > dlaczego "cwaniaczku"

    Z powodu podejścia "cierpienie kilku niewinnych to uzasadniony koszt w
    słusznej sprawie [od|u]zyskiwania kasy przez megakorporacje".

  • 16. Data: 2010-07-11 13:38:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    macso pisze:

    > no to o ma z tego taka wywiadownia?
    > kasy nie odzyska ( w przypadku nieaktualnych i nierealnych długów), a
    > listy słać musi

    Bo znajdą się tacy, co "dla świętego spokoju" zapłacą.

  • 17. Data: 2010-07-11 13:53:59
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <

    > Z powodu podejścia "cierpienie kilku niewinnych to uzasadniony koszt w
    > słusznej sprawie [od|u]zyskiwania kasy przez megakorporacje".

    to nie jest akceptacja, tylko stwierdzeine faktu, że tak często bywa,
    osobiście się z tym nie gadzam

    macso

  • 18. Data: 2010-07-11 14:22:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    macso pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <

    > to nie jest akceptacja, tylko stwierdzeine faktu, że tak często bywa,
    > osobiście się z tym nie gadzam

    A, to przepraszam.

  • 19. Data: 2010-07-11 14:31:58
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > A, to przepraszam.

    nie ma za co, niejasno się wyraziłem

    macso

  • 20. Data: 2010-07-11 14:34:07
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Bo znajdą się tacy, co "dla świętego spokoju" zapłacą.

    a tak btw czy da się coś z tym zrobić?
    przecież to winę trzeb udowodnić a nie niewinność

    macso