  • 1. Data: 2010-07-08 11:02:34
    Temat: mandaty siem nigdy nie przedawia
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8113794,P
    rzypomnieli_sobie_o_mandatach_sprzed_lat__Trzeba.htm

  • 2. Data: 2010-07-08 14:03:35
    Temat: Re: mandaty siem nigdy nie przedawia
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Negro napisal:
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8113794,P
    rzypomnieli_sobie_o_mandatach_sprzed_lat__Trzeba.htm

    Nie jest mandatem. Nie jest podatkiem. To CZYM jest?
    Po jakim czasie przedawniają się należności GMINNE,
    czyli roszczenia administracyjno-prawne? W ogóle się
    przedawniają? Kiedykolwiek? To przecież tworzyłoby
    kompletną asymetrię prawną.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-07-09 21:11:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jul 2010, Jacek_P wrote:

    rzypomnieli_sobie_o_mandatach_sprzed_lat__Trzeba.htm

    > Nie jest mandatem. Nie jest podatkiem. To CZYM jest?

    IMVHO "opłatą" jak nazwa wskazuje, czyli należnością cywilnioprawną.

    > Po jakim czasie przedawniają się należności GMINNE,
    > czyli roszczenia administracyjno-prawne?

    Hm... skąd pewność, że to należność administracyjna?
    Z tego, że jej wysokość jest uchwalona przez gminę nic takiego
    IMO nie wynika - przyjęcie Twojej tezy skutkowałoby wnioskiem
    że czynsz za mieszkanie komunalne też jest należnością administracyjną.

    > W ogóle się
    > przedawniają? Kiedykolwiek? To przecież tworzyłoby
    > kompletną asymetrię prawną.

    W stosunku do czego? :D
    Dajmy na to - podatki przewidują szczególny "myk z przedawnieniem"
    przy podatku od darowizn. Termin przedawnienia liczy się od momentu
    kiedy podatnik powołał się przed urzędem na fakt darowizny (a nie
    od momentu darowizny).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-07-09 23:01:31
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8113794,P
    rzypomnieli_sobie_o_mandatach_sprzed_lat__Trzeba.htm

    Bo to jest zbrodnia przeciwko luckosci (sic!) zeby poddany nie zaplacil
    PANSTWU podatku.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 5. Data: 2010-07-10 04:53:51
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-10 01:01, pluton pisze:

    > Bo to jest zbrodnia przeciwko luckosci (sic!) zeby poddany nie zaplacil
    > PANSTWU podatku.

    Ale to akurat nie ma nic wspólnego z podatkiem.

    --
    spp

  • 6. Data: 2010-07-10 06:47:04
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ale to akurat nie ma nic wspólnego z podatkiem.

    A czym sa kary i mandaty jak nie podatkiem, a komornicy i policja
    jak nie sciągaczami tych podatów ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 7. Data: 2010-07-10 07:47:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-10 08:47, Użytkownik pluton napisał:

    > A czym sa kary i mandaty jak nie podatkiem, a komornicy i policja
    > jak nie sciągaczami tych podatów ?

    Policja drogowa to tacy współcześni bandyci ściągający haracz z
    podróżnych. Tyle że tamci robili to na własną rękę a ci są
    przedstawicielami rządzących nami najeźdźców.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-07-10 15:14:45
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Policja drogowa to tacy współcześni bandyci ściągający haracz z
    > podróżnych. Tyle że tamci robili to na własną rękę a ci są
    > przedstawicielami rządzących nami najeźdźców.

    Bandyci ? to sa popychadla bandytow, a nie bandyci. Zwyczajne
    pieski na smyczy naszczute na ludzi.
    I nie sa oni tez zadnymi przedstawicielami. Czy pies przynaszacy
    w pysku ustrzelona kaczke jest przedstawicielem mysliwego ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 9. Data: 2010-07-10 15:33:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-10 17:14, Użytkownik pluton napisał:

> [...]
    > I nie sa oni tez zadnymi przedstawicielami. Czy pies przynaszacy
    > w pysku ustrzelona kaczke jest przedstawicielem mysliwego ?

    Są przedstawicielami. Najlepszym dowód będzie różnica w wyroku
    za naplucie takiemu w twarz lub strzelenie pięścią w uśmiech
    a zwykłemu człowiekowi.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-07-10 15:55:15
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Są przedstawicielami. Najlepszym dowód będzie różnica w wyroku
    > za naplucie takiemu w twarz lub strzelenie pięścią w uśmiech
    > a zwykłemu człowiekowi.

    No wiesz, jakbym byl mysliwym, i ktos by kopnal mojego psa,
    ktory mi przynosi kaczki w pysku, to tez bym temu komus wsadzil w dupe
    pare gram soli albo srutu.

    --
    pozdrawiam
    Nullification