  • 1. Data: 2010-07-08 15:39:45
    Temat: prawo jazdy jak sprawdzić?
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    da się jakoś sprawdzić czy dana osoba posiada jakieś prawo jazdy i jakie?:O)
    bo rozumiem że mając numer rejestracyjny wozu nie ustalę włąściciele ani
    tego czy prafki posiada:O)

  • 2. Data: 2010-07-08 15:40:01
    Temat: Re: prawo jazdy jak sprawdzić?
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-08 17:39, Pa pa5merf pisze:
    > da się jakoś sprawdzić czy dana osoba posiada jakieś prawo jazdy i
    > jakie?:O)
    > bo rozumiem że mając numer rejestracyjny wozu nie ustalę włąściciele ani
    > tego czy prafki posiada:O)

    Postaw, trollu piwo znajomemu gliniarzowi, to Ci sprawdzi jedno i drugie.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 3. Data: 2010-07-08 18:46:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 17:39:45 +0200, Pa pa5merf napisał(a):

    > da się jakoś sprawdzić czy dana osoba posiada jakieś prawo jazdy i jakie?:O)
    > bo rozumiem że mając numer rejestracyjny wozu nie ustalę włąściciele ani
    > tego czy prafki posiada:O)

    w książce dołączonej do Dziennika GP napisali, że jest to mozliwe za pomocą
    strony: http://epuap.gov.pl ale jak to działa nie wiem, może ktoś wie ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album2/Lowicz/index7.php

  • 4. Data: 2010-07-08 19:02:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > w książce dołączonej do Dziennika GP napisali, że jest to mozliwe za pomocą
    > strony: http://epuap.gov.pl ale jak to działa nie wiem, może ktoś wie ?

    a tak tak,
    informatyzacja w wykonaniu polskim

    możesz np. złozyć wniosek o wydanie dowodu.
    Jak już przeklepiesz sie przez wszystkie opcje wyszukiwania gdzie jest
    ta usługa, to dokopiesz się do pdf, który masz wydrukowac dwustronnie,
    wypełnic i w zębach zanieść do urzędu w godzinach otwarcia.

    Kazdy urząd dorzuca swoje własne formualrze, więc jeszcze dużo wody w
    Wiśle upłynie zanim znajdziesz tam swój urząd.
    Ale przynajmniej sie starają.

  • 5. Data: 2010-07-08 19:33:18
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2010 14:02:36 -0500, witek napisał(a) w wiadomości

    > Jak już przeklepiesz sie przez wszystkie opcje wyszukiwania gdzie jest
    > ta usługa, to dokopiesz się do pdf, który masz wydrukowac dwustronnie,
    > wypełnic i w zębach zanieść do urzędu w godzinach otwarcia.

    Ja tam z powodzeniem kieruję do urzędów pisma podpisane elektronicznie,
    także za pośrednictwem EPUAP. Niektóre urzędy mają inne, własne
    elektroniczne skrzynki podawcze.

  • 6. Data: 2010-07-11 16:52:23
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" napisał:

    > w książce dołączonej do Dziennika GP napisali, że jest to mozliwe za
    > pomocą
    > strony: http://epuap.gov.pl ale jak to działa nie wiem, może ktoś wie ?

    zadając to pytanie domyślałęm się że nie da się tego sprawdzić, ale myślałęm
    że może ktoś jednak zna jakiś sposób:O)
    a ta strona govu to jak zwykle pic na wodę, czyli kolejny urzędaski bubel
    żeby pokazać ze to oni niby cóś robią i niby to nie na darmo wsionka ta kasa
    z kieszeni podatnika:O)