  • 1. Data: 2019-12-23 13:05:34
    Temat: Rejestr Danych Kontaktowych
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wielokrotnie przy okazji różnych dyskusji było że przydałby się centralny rejestr
    gdzie można by podać dla urzędów dane do korespondencji czy inne dane kontaktowe
    Na coś takiego natrafiłem
    https://www.gov.pl/web/gov/skorzystaj-z-rejestru-dan
    ych-kontaktowych-rdk
    Idzie więc ku dobremu.
    Co prawda na razie tylko nr tel i email ale w dobre i to
    Gdyby to faktycznie działała w ten sposób że na sms/email dostane powiadamiania gdy
    sad czy inny komornik coś do mnie wyślę to w sumie ten tel i email wystarczy
    Pewnie z czasem dojdą i do tego ze będzie można podać adres na jaki urzędy maja słać
    korespondencje.

  • 2. Data: 2019-12-23 22:56:08
    Temat: Re: Rejestr Danych Kontaktowych
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 2019.12.23 o 13:05, Kris pisze:
> [...]
    > Pewnie z czasem dojdą i do tego ze będzie można podać adres na jaki urzędy maja

    Wszystko pięknie i ładnie, tylko zupełnie bez sensu. po co tworzyć coś
    co już jest. Przecież aby dopisać się do RDK trzeba profil zaufany lub
    e-dowód. W tej usłudze już jest mozliwośc wysyłania bezpiecznej
    e-korespondencji. Każdy może sobie ustawić powiadomienie o nowej
    korespondencji na email i zalogować się aby przeczytać co Urząd chce
    wysłać. Przecież SMSy autoryzacyjne przychodzą czyli nr telefonu jest
    dostępny i tylko powinno się rozbudować to co jest o kontakt telefoniczny.
    W EPUAP jest adres zameldowania pobierany z rejestru PESEL, zamiast
    tworzyć nową bazę RDK wystarczyło dorobić rubrykę adres korespondencyjny.

    W sprawie korespondencji, to Poczta Polska już oferuje e-list polecony
    na platformę Envelo , dlazego Urzędy z tego nie korzystają ??
    Przetestowane !! działa !!

    Poczta Polska odpłatnie oferuje e-skrytki, papierowa korespondencja jest
    skanowana i wysłana jako skan, można odebrać wszędzie tam gdzie ma się
    dostep do internetu.

  • 3. Data: 2019-12-24 02:25:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-23 o 22:56, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:
> [...]
    >
    > Poczta Polska odpłatnie oferuje e-skrytki, papierowa korespondencja jest
    > skanowana i wysłana jako skan, można odebrać wszędzie tam gdzie ma się

    Na mojej osiedlowej poczcie pracuje donosicielka (dorobiła się ostatnio
    nawet samochodu) siostra prezesa Sp-ni Mieszkaniowej i informatorka
    Administracji osiedla.
    Pracują tam osoby wtrynione (wtyczki) przez powyższe pomioty.
    Otwierają i czytają listy osób, którymi się interesują zanim je wydadzą
    na poczcie. Są ślady otwierania. Te koperty są prowizoryczne i nawet
    5-letni dzieciak je otworzy i potem zaklei.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-12-24 07:50:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 2019.12.24 o 02:25, Animka pisze:

> [...]
    > na poczcie. Są ślady otwierania. Te koperty są prowizoryczne i nawet
    > 5-letni dzieciak je otworzy i potem zaklei.

    Art. 267 kk

    § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    nieprzeznaczonej, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do sieci
    telekomunikacyjnej lub przełamując albo omijając elektroniczne,
    magnetyczne, informatyczne lub inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

  • 5. Data: 2019-12-24 08:50:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Animko!
    Z uwagi na Wigilię nie napiszę, że jesteś niezdrowo je_nięta :-/

    -----

  • 6. Data: 2019-12-24 11:23:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.12.2019 o 02:25, Animka pisze:
> [...]
    > na poczcie. Są ślady otwierania. Te koperty są prowizoryczne i nawet
    > 5-letni dzieciak je otworzy i potem zaklei.

    animela nie wie co to bezpieczna koperta ?:)))))))))))

  • 7. Data: 2019-12-24 17:21:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-24 o 07:50, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:

> [...]
    > magnetyczne, informatyczne lub inne szczególne jej zabezpieczenie,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności

    Problem w tym, że trzeba "zlapać za rękę", a to jest niemożliwe dla
    interesantów.

    --
    animka