    Subject: Re: Rejestr Danych Kontaktowych
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>
    Date: Tue, 24 Dec 2019 07:50:28 +0100

    W dniu 2019.12.24 o 02:25, Animka pisze:

    > Na mojej osiedlowej poczcie pracuje donosicielka (dorobiła się ostatnio
    > nawet samochodu) siostra prezesa Sp-ni Mieszkaniowej i informatorka
    > Administracji osiedla.
    > Pracują tam osoby wtrynione (wtyczki) przez powyższe pomioty.
    > Otwierają i czytają listy osób, którymi się interesują zanim je wydadzą
    > na poczcie. Są ślady otwierania. Te koperty są prowizoryczne i nawet
    > 5-letni dzieciak je otworzy i potem zaklei.

    Art. 267 kk

    § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    nieprzeznaczonej, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do sieci
    telekomunikacyjnej lub przełamując albo omijając elektroniczne,
    magnetyczne, informatyczne lub inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.