eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegulamin sklepu › Re: Regulamin sklepu
  • From: "castrol" <j...@w...blumen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e3llvb$jhf$1@atlantis.news.tpi.pl> <e3lmje$r6r$2@inews.gazeta.pl>
    <e3lof9$6c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Regulamin sklepu
    Date: Mon, 8 May 2006 09:01:50 +0200
    Lines: 53
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0618-3, 2006-05-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.30.130
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1147071711 80.55.30.130 (8 May 2006 09:01:51 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: j...@j...com
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:385868
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e3lof9$6c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No wlasnie nie wiem, ale np. sklep stereo.pl twierdzi, ze jak im sie wysle
    > Stolica to sami zaplaca, a jak czyms innym to placi Klient.

    Nie rozumiem, jesli sie rezygnuje z zakupu to zazwyczaj sie odsyla towar na
    wlasny koszt.

    > Gdyby Klient zechcial skorzystac z tego prawa:
    > "Klient ma prawo odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupionego towaru bez
    > przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki."
    >
    zgadza sie

    > No, ale w takiej sytuacji- klient kupuje towar, dostaje, placi. W ciagu 10
    > dni stwierdza, ze mu ten towar niepotrzebny (bo np. w miedzyczasie kupil
    > taniej w innym sklepie). Wiec odsyla w oryginalnym opakowaniu, nieuzywane
    > i niezniszczone do sklepu, w ktorym kupil. Sklep stwierdza, ze jednak
    > towar byl uzywany, wiec uznaje odstapienie od umowy za niewazne.

    Se moze uznac

    Informuje o tym
    > klienta. W tej sytuacji klient nadal jest wlascicielem towaru, mimo ze
    > towar w danym momencie jest w siedzibie firmy. I teraz tak- jesli firma
    > wysle towar do klienta na koszt wlasny to poniesie strate. Gdyby takich
    > nieuczciwych klientow bylo wiecej to firma moze zbankrutowac.

    Jakich nieuczciwych klientiow? Chyba ta firma jest nieuczciwa :)

    Jesli firma
    > wysle towar do klienta za zaliczeniem pocztowym (w wysokosci kosztow
    > przesylki) to klient moze sie poczuc pokrzywdzony, ze naciagaja go na
    > koszty. W takiej sytuacji klient powinien miec mozliwosc zadecydowania co
    > ma zostac zrobione z towarem. Jesli zechce odebrac osobiscie, to moze za
    > darmo. Jesli zechce, zeby mu wyslac, to musi zaplacic koszty przesylki.
    > Ale jesli klient zapomni o towarze, to ma ten towar czekac na decyzje
    > klienta do konca swiata? Przeciez tego towaru sklep nie moze uzywac, bo
    > nalezy do klienta, a nie do sklepu.

    Ale sklep ma psi obowiazek towar ptzyjac i zwrocic pieniazki

    > Ogolnie to definiuje regulamin tworzonego sklepu internetowego.

    Regulamin nie moze byc sprzeczny z obowiazujacym prawem

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1