eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegulamin sklepu › Re: Regulamin sklepu
  • Data: 2006-05-08 07:05:22
    Temat: Re: Regulamin sklepu
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e3lrgv$n18

    > Wiec sklep nie moze nieuznac reklamacji?

    jakiej reklamacji? Kupujac cos droga elektroniczna lub poza siedziba firmy,
    kupujacy moze odstapic od umowa w ciagu 10 dni bez podania przyczyny

    Przeciez ktos moze kupic plyte z
    > muzyka, skopiowac, odeslac i zadac zwrotu gotowki. wyraznie widac, ze
    > plyta byla uzywana, ale sklep mimo to nie moze uznac reklamacji za
    > niewazna?

    Plyt to niedotyczy :)

    > No taak, zle sie wyrazilem. Pisze regulamin sklepu w taki sposob, zeby byl
    > czytelny, sensowny i zgodny z prawem.
    > Co w takiej sytuacji ma zrobic sklep (klient zada zwrotu pieniedzey, mimo
    > ze towar zniszczyl lub nie ma opakowania lub tez uzywal go)?

    jesli zniszczony to oczywiste. Ale co znaczy ze nie ma opakowania? Jak go
    uzywal aby sprawdzic to tez nie widze przeszkod.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1