    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regulamin inpostu
    Date: Tue, 18 May 2021 08:10:21 +0200

    W dniu 17.05.2021 o 20:43, Michal Jankowski napisał:
    > Pierwszy raz coś nadawałem, no to przeczytałem instrukcję. A tam pełno
    > zakazów:
    >
    > https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulamin
    y/zasady-przygotowania-i-pakowania-przesylek-inpost-
    obowiazujacy-od-01042021-4340.pdf

    > Czego tam nie ma...
    >
    > Płyny powyżej 750 ml, aerozole, oleje, akumulatory, płyny do
    > spryskiwaczy, farby, środki żrące, artykuły szklane i ceramiczne, wyroby
    > jubilerskie, gaśnice...
    >
    > Wszystkie ww. produkty są w ofercie sprzedawców na allegro i bez
    > najmniejszej krępacji dostarczane są inpostem.

    Ciężko powiedzieć na jakiej zasadzie. Ale np DHL nie transportuje też
    wielu rzeczy za granicę (tu mam informacje z pierwszej ręki, od osoby
    pracującej), ale niektóre firmy mają odpowiednie certyfikaty i mogą je
    nadawać, pomimo, że ogólnie nie są przyjmowane do transportu. Druga
    sprawa to fakt, że pewnie lokalne paczki rzadziej się skanuje ze względu
    na zawartość, te międzynarodowe częściej. Ale ogólnie pytanie
    skierowałbym raczej do samego InPosta

    --
    http://zrzeda.pl