  • 1. Data: 2007-07-24 12:23:32
    Temat: Refundacja okularow przez pracodawce
    Od: Mark <m...@a...pl>

    Witam.

    Jestem krotkowidzem z astygmatyzmem - wiec okulary nosze na stale, nie tylko
    dopracy z komputerem - ale tez przy komputerze spedzam srednio 3/4 czasu
    pracy.
    Slyszalem ze sa jakies przepisy nakazujace pracodawcy refundowac okulary -
    ale czy w moim przypadku ma to zastosowanie? Bo nie wiem czy jest sens
    wogole podnosic temat w rozmowie z szefem, z drugiej strony - zawsze to par
    stowek mniej.
    Czy tez moze pracodawca ma z tg tytulu jakies ulgi podatkowe?
    Bede wdzieczny za informacje...

    --
    Mark

  • 2. Data: 2007-07-24 12:27:46
    Temat: Re: Refundacja okularow przez pracodawce
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Mi refundują ale nie tyle ile wydałem tylko jakies 150 zł choć zawsze to coś

  • 3. Data: 2007-07-24 12:48:38
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Uzytkownik "Mark" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > par
    > stowek mniej.
    > Czy tez moze pracodawca ma z tg tytulu jakies ulgi podatkowe?

    Róznie to bywa, ale nie okulary sa refundowane tylko szkla, wiec o oprawkach
    Gucciego zapomnij, ze Ci ktos zaplaci :)

    Pozdrawiam.

    M.

  • 4. Data: 2007-07-24 13:05:52
    Od: Mark <m...@a...pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 14:48:38 +0200, MarlonB napisał(a):

    > Róznie to bywa, ale nie okulary sa refundowane tylko szkla, wiec o oprawkach
    > Gucciego zapomnij, ze Ci ktos zaplaci :)

    Dobre i to - ja niestety mam dosc drogie szkla - spory cylinder - i to bez
    zadnych "bajerow".
    wiec nawet te 200 zl to ulga

    --
    Mark

  • 5. Data: 2007-07-24 20:10:40
    Od: "Chopin" <s...@w...pEEl>

    Użytkownik "Mark" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre i to - ja niestety mam dosc drogie szkla - spory cylinder - i to bez
    > zadnych "bajerow".
    > wiec nawet te 200 zl to ulga

    "W praktyce odpowiednie zapisy ujmuje się w regulaminie pracy, uwzględniając
    konkretne stawki refundacji za szkła oraz oprawki. " W firmie gdzie pracuję
    jest to kwota 150,- raz na dwa lata.

    Więcej szczegółów w artykule:
    Przeczytaj tu: http://www.tinyurl.pl?xzUjVvvj

    Pozdrawiam,