  • 1. Data: 2007-07-24 11:38:12
    Temat: Jak sformułować umowę ?
    Od: Bogdan <w...@p...onet.pl>

    Zdecydowałem się zakupić lokal mieszkaniowy. Chce podpisać umowę, w
    ktorej zobowiązuje sie zakupic go i wplacić zadatek.

    Jakie sformułowania powinny znaleźc się w takiej umowie ?

    Bogdan

  • 2. Data: 2007-07-24 11:54:26
    Temat: Re: Jak sformułować umowę ?
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Tue, 24 Jul 2007 13:38:12 +0200, Bogdan <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Zdecydowałem się zakupić lokal mieszkaniowy. Chce podpisać umowę, w
    >ktorej zobowiązuje sie zakupic go i wplacić zadatek.
    >
    >Jakie sformułowania powinny znaleźc się w takiej umowie ?

    Umowa przedwstępna kupna-sprzedaży nieruchomości. Jest sporo gotowych wzorów
    w internecie, poszukaj sobie. Lepiej dla obu stron, by taka umowa miała
    formę notarialną (wtedy o właściwą treść zadba notariusz, a o ewentualną
    egzekucję będzie nieporównanie łatwiej), choć to oczywiście kosztuje.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 3. Data: 2007-07-24 16:12:46
    Od: "Tomek PL" <tomek.pl19[bez____spamu]@wp.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zdecydowałem się zakupić lokal mieszkaniowy. Chce podpisać umowę, w ktorej
    > zobowiązuje sie zakupic go i wplacić zadatek.
    >
    > Jakie sformułowania powinny znaleźc się w takiej umowie ?

    Przy tego typu transakcji pójdź lepiej do prawnika. Możesz mi wierzyć -
    zaoszczędzisz kilkaset złoty, a stracić możesz kilkaset tysięcy.

    TPL