  • 21. Data: 2009-12-05 04:08:07
    Temat: Re: Realia sądowe, zasady dobrego wychowania
    Od: stern <s...@n...pl>

    mi pisze:

    > Twoja wina. Zachowujesz się jak dzieciak i wierzysz w bajki. Jeszcze rozumiem w
    > wiarę w świętego Mikołaja, ale żeby wierzyć w obiektywizm sądownictwa

    już pomijając to, że grzeczne zachowanie i obiektywizm to dwie różne
    rzeczy, Ty możesz wierzyć w brak obiektywizmu i samo zło.

    Ja widzę co innego, więc mi wiara do tego niepotrzebna.

  • 22. Data: 2009-12-05 07:28:38
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Albo źle cytujesz albo to nie jest poważny zakład. Praca w warunkach
    > szkodliwych i niebezpiecznych nie ma znaczenia dla ZUS i ubezpieczeń
    > społecznych.

    Ale sie wygłupiłeś. Oczywiście że ma. Dla emerytów urodzonych przed
    01.01.1949 okresy pracy w warunkach szkodliwych (jeżeli w sumie wynoszą
    ponad 15 lat) zaliczane są w proporcji 1,5 lub 2 lata za każdy rok pracy w
    warunkach szkodliwych.

    pozdr

  • 23. Data: 2009-12-05 07:51:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Danusia pisze:

> [...]
    > ponad 15 lat) zaliczane są w proporcji 1,5 lub 2 lata za każdy rok pracy w

    Nie.
    Warunki szkodliwe <> warunki szczególne (a a te dają uprawnienia)

    --
    @2009 Johnson

  • 24. Data: 2009-12-06 09:36:00
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    A sumie dlaczego?
    Żeby nie zasłabnąć i nie rzucać "panienkami"?
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-12-06 10:50:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > A sumie dlaczego?
    > Żeby nie zasłabnąć i nie rzucać "panienkami"?
    > JaC
    >

    > -----

    Nie odpowiadam tym co cytują odwrotnie.
    Albo to głupota, albo zaburzenie osobowości.

    --
    @2009 Johnson

  • 26. Data: 2009-12-06 11:16:03
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 6 Gru, 11:50, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Nie odpowiadam tym co cytuj odwrotnie.
    > Albo to g upota, albo zaburzenie osobowo ci.

    No ja zacytuję dobrze i jednak jestem ciekaw, dlaczego odradzasz
    chodzenie na ogłoszenie wyroku?

  • 27. Data: 2009-12-06 11:27:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    przypadek pisze:

    > No ja zacytujÄ? dobrze i jednak jestem ciekaw, dlaczego odradzasz
    > chodzenie na ogĹ?oszenie wyroku?

    Bo to nic nie daje (poza stratą czasu).
    To co będzie na ustanych motywach nie musi znaleźć odzwierciedlenia w
    pisemnym uzasadnieniu.
    To pisemne uzasadnienie jest wyrazem "przemyśleń" sądu i ono jest
    niejako podstawą wyjściową dla sądu odwoławczego.

    --
    @2009 Johnson

  • 28. Data: 2009-12-06 17:14:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Bo to nic nie daje (poza stratą czasu).
    > To co będzie na ustanych motywach nie musi znaleźć odzwierciedlenia w
    > pisemnym uzasadnieniu.

    Choć powinno być...

    > To pisemne uzasadnienie jest wyrazem "przemyśleń" sądu i ono jest
    > niejako podstawą wyjściową dla sądu odwoławczego.

    Tia i dzięki temu uzasadniają ustnie wyrok sędzia może dowolnie bredzić...

  • 29. Data: 2009-12-06 17:22:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Choć powinno być...

    Tak? A niby dlaczego? Potrafisz wskazać odpowiedni przepis?

    --
    @2009 Johnson

  • 30. Data: 2009-12-06 17:30:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Tak? A niby dlaczego? Potrafisz wskazać odpowiedni przepis?

    Nie chodzi mi o przepis, ale o logikę, zdrowy rozsądek i zwykłą
    uczciwość. Tak, wiem - to nie w sądach :-P