  • 121. Data: 2014-12-09 20:14:53
    Temat: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 20:11, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Niech powód w stanach będzie mógł wytoczyć powództwo i ponieść całkowite
    > koszty 10$ - i zobacz czy tamten system się osta.
    > ---
    > Jaki to ma związek z doręczaniem ?

    Taki, że jak dojdziemy do tego, że sprawa o zapłatę 100 pożyczki będzie
    kosztować 5000zł, wówczas otworzy się możliwość do doręczania do rąk
    własnych (po wcześniejszym poszukiwaniu przez detektywa).

    --
    Liwiusz

  • 122. Data: 2014-12-09 20:48:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    kosztować 5000zł, wówczas otworzy się możliwość do doręczania do rąk
    własnych (po wcześniejszym poszukiwaniu przez detektywa).
    Nie jest tak, że za obwinionymi, których miejsca pobytu nie zna się, rozsyła
    się listy gończe i aresztuje przy odnalezieniu a zwykli ludzie są
    odnajdywani w miejscu normalnej aktywności życiowej, więc fikcyjne
    doręczenia zastępcze są tylko sposobem na wrabianie niewinnych ?

  • 123. Data: 2014-12-09 20:53:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 20:48, re pisze:

> [...]
    > są odnajdywani w miejscu normalnej aktywności życiowej, więc fikcyjne
    > doręczenia zastępcze są tylko sposobem na wrabianie niewinnych ?

    No nie, życie wygląda trochę inaczej niż ci się wydaje.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2014-12-09 21:21:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > doręczenia zastępcze są tylko sposobem na wrabianie niewinnych ?

    No nie, życie wygląda trochę inaczej niż ci się wydaje.
    Jak Ci się wydaje ?

  • 125. Data: 2014-12-09 21:30:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 21:21, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > No nie, życie wygląda trochę inaczej niż ci się wydaje.
    > ---
    > Jak Ci się wydaje ?

    Nie chce mi się ciebie życia pokazywać. Jak cię interesuje, to idź na
    jakąś praktykę do sądu albo do firmy która dużo ludzi pozywa i popatrz
    jak wygląda "normalne odnajdywanie ludzi".

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2014-12-09 21:34:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > No nie, życie wygląda trochę inaczej niż ci się wydaje.
> [...]

    A pisać chce ?

    Jak cię interesuje, to idź na
    jakąś praktykę do sądu albo do firmy która dużo ludzi pozywa i popatrz
    jak wygląda "normalne odnajdywanie ludzi".
    ---
    Takie biznes ?

  • 127. Data: 2014-12-09 21:40:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-09 21:34, re pisze:

    > Takie biznes ?

    Naucz się najpierw poprawnie myśli wyrażać, bo w połączeniu z gównianym
    cytowaniem trudno dojść co masz na, że tak sobie zażartuję, myśli.

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2014-12-09 21:43:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Takie biznes ?

    Naucz się najpierw poprawnie myśli wyrażać,
    ---
    Co niedojdo, nie zauważyłeś, że literówkę popełniłem ?

    bo w połączeniu z gównianym
    cytowaniem trudno dojść co masz na, że tak sobie zażartuję, myśli.
    ---
    IQ za małe ?

  • 129. Data: 2014-12-10 00:35:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-09 o 19:22, re pisze:

> [...]
    > Można, oczywiście, zrezygnować z jakiejkolwiek bazy, ale szybko się
    > okaże, że zakończenie jakiejkolwiek sprawy sądowej będzie graniczyło z

    używają telefonów?

    --
    @foe_pl

  • 130. Data: 2014-12-10 10:01:17
    Temat: Re: Re: Osoba bez meldunku + inne: jak pomóc?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2014, Kris wrote:

    > Kto/co;) powinien mieć dostęp do tej bazy?

    Ale chwila moment - ja *NIE* napisałem tekstu, który został mi przypisany!

    pzdr, Gotfryd