  • 1. Data: 2014-12-02 19:15:42
    Temat: Aneksowanie umów
    Od: arek <a...@b...pl>

    Spotkałem się z inormacją, że z tworzeniem kolejnych aneksów do umów
    należy być ostrożnym bo są takie rodzaje umów (zawieranych bez udziału
    notariusza)do które można aneksować tylko jeden raz. Kolejny aneks
    skutkuje "uniewżnieniem całej" umowy. Mam pytanie czy to jest prawda i
    jeżeli tak to jakich umów to dotyczy?

    --
    arek

  • 2. Data: 2014-12-02 19:53:37
    Temat: Re: Aneksowanie umów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-02 19:15, arek pisze:
> [...]
    > notariusza)do które można aneksować tylko jeden raz. Kolejny aneks
    > skutkuje "uniewżnieniem całej" umowy. Mam pytanie czy to jest prawda i

    Bzdura.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-12-03 09:53:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Dec 2014 19:53:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Bzdura.

    No nie do końca. Chodzą mi po głowie jakieś wyroki uznające dwukrotne
    aneksowanie czasowej umowy o pracę (oczywiście zmieniano termin) za
    obejście prawa i traktujące aneksy jako kolejne oddzielne umowy.