  • 1. Data: 2014-11-26 20:46:51
    Temat: Otwarcie rachunku, wzięcie pożyczki...
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Czy mając jedynie imię, nazwisko i adres można otworzyć rachunek w
    banku, wziąć pożyczkę z gatunku "dla osób bez zdolności kredytowej"?
    Otóż podpisałem umowę na wynajem pokoju z osobą która nie miała prawa
    tego pokoju mi wynajmować. Na umowie jest tylko moje imię, nazwisko i
    adres. Straciłem trochę kasy z tytułu wynajmu, ale mam dylemat czy
    gość który mnie oszukał nie będzie mógł na moje dane otworzyć jakiegoś
    konta np. na allegro, czy gdziekolwiek indziej i nie zacznie oszukiwać
    pod moim nazwiskiem.
    Przy okazji okazało się, że człowiek jest poszukiwany za oszustwa i
    podrabianie dokumentów przez policję. Czy zgłosić oszustwo na policję?
    Zostało to już zrobione przez zarządcę wzmiankowanej nieruchomości.
    Wiem, że szanse na odzyskanie pieniędzy są zerowe, ale chciałbym mieć
    spokojny sen.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/

  • 2. Data: 2014-11-30 19:04:00
    Temat: Re: Otwarcie rachunku, wzięcie pożyczki...
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2014-11-26 20:46, Malkontent pisze:
> [...]
    > Zostało to już zrobione przez zarządcę wzmiankowanej nieruchomości.
    > Wiem, że szanse na odzyskanie pieniędzy są zerowe, ale chciałbym mieć

    ja bym zgłaszał. Jak jesteś oszukany to zgłaszasz.

    co do danych osobowych to samo imię i nazwisko czy adres to za mało aby
    pobrać na ciebie kredyt. Z drugiej strony jak to oszust to może sobie
    np. dorobić 2 dokumenty i już kredyt ma ;) więc nigdy nie wiadomo.

    Jak masz mieć naprawdę spokojny sen a kolo ma numer DO to możesz zawsze
    wyrobić nowy i zgłosić do banku kradzież starego.