  • 11. Data: 2003-11-14 09:42:02
    Temat: Re: --== Ratunku! Wieża przekazująca sygnały z komórek pod moim domem. ==--
    Od: g...@p...onet.pl

    > C4 jak skończą. Tomek

    Semtex

  • 12. Data: 2003-11-14 10:28:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > matko boska to jeszcze tacy ludzie s??
    > kiedys jad?cy samochód odbierał mleko krowom /s? na to oczywiscie badania
    > naukowe/

    Nie samochod, a pociag ;))))))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 13. Data: 2003-11-14 11:29:40
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Nie samochod, a pociag ;))))))

    Samochód też był bardzo niebezpieczny i dlatego musiał go poprzedać piechur z
    chorągiewką.
    Może taka powinna być kara dla przekraczających notorycznie porędkość?

    andrzej

  • 14. Data: 2003-11-14 12:10:42
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > matko boska to jeszcze tacy ludzie są?
    > kiedys jadący samochód odbierał mleko krowom /są na to oczywiscie badania
    > naukowe/

    Kiedyś DDT też był zupełnie nieszkodliwy na co zapewne również
    były odpowiednie badania naukowe.

    Pix

  • 15. Data: 2003-11-14 12:12:13
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Z tego co wiem to niebezpiecznie jest przebywać w odległości do 40m dla
    > anten sektorowych a do 80m parabolicznych.Potem natężenie pola
    > elektromagnetycznego jest mniej szkodliwe od wytwarzanego pola przez
    aparat
    > gsm przy głowie.

    A masz jakis namiar na źródło tych danych?

    Pix

  • 16. Data: 2003-11-14 13:28:35
    Od: "Arte" <s...@p...onet.pl>

    Ludzie (mowie do tych z urojeniami :) ) sprzedajcie, telewizory, radia,
    telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe, zelazka, suszarki (tak tak, te
    urzadzenia tez sa generatorem pol tylko ze LF i ponoc tez sa bardzo
    szkodliwe)itp. itd. i wyprowadzcie sie do lasu i jedzcie to co sami
    upolujecie i ubierajcie sie w to, co wam uda sie w tym lesie zrobic.
    ZROBICIE TO?? Chyba nie, wiec przestancie za przeproszeniem pieprzyc.
    Korzystac chcecie ze wszystkiego, ale jak trzeba cos zbudowac, postawic
    nadajnik czy cokolwiek innego to NIEEEEEEEE, niech u innych stoi, niech na
    innych ta sila nieczysta pada...

    "Boze, za co mnie ukarales, ze mieszkam w tak popieprzonym kraju...".

    Pozdrowienia dla, niestety, nielicznej garstki tych zdrowomyslacych.

  • 17. Data: 2003-11-14 13:48:58
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ludzie (mowie do tych z urojeniami :) ) sprzedajcie, telewizory, radia,
    > telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe, zelazka, suszarki (tak tak,
    te

    Spokojnie, spokojnie.
    Wszędzie potrzebny jest umiar, czyli w tym wypadku zachowanie
    bezpiecznych odległości (pewnie dobrym miernikiem może być
    natężenie pola).
    Każdy jeździ samochodem, ale nie każdy chciałby od razu z tego
    powodu mieć rurę wydechową w kabinie. I tu jest podobnie, tym
    bardziej, że jak uczy doswiadczenie wiele rzeczy zachwalanych
    kiedyś jako nieszkodliwe okazywały się po dłuzszym czasie mieć
    nieco inne działanie.

    Pix

  • 18. Data: 2003-11-14 13:50:38
    Od: "LewY" <l...@o...pl>

    > Pozdrowienia dla, niestety, nielicznej garstki tych zdrowomyslacych.

    Nie zastrzegaj sobie monopolu na nieomylność.

    --
    pzdr,
    Piotr LewY Lewandowski

  • 19. Data: 2003-11-14 17:26:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Nov 2003, Lookasik wrote:
    [...]
    >+ Te nadajniki sa zupelnie nieszkodliwe

    Czekaj, czekaj. To zależy nieco od odległości :), IMO.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 20. Data: 2003-11-14 17:39:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Nov 2003, tch wrote:

    >+ matko boska to jeszcze tacy ludzie są? [...]
    >+ ludzie jest 21 wiek to są koszta cywilizacji.

    To załatwia się to cywilizowanymi sposobami.
    Choćby za "zepsucie widoku" :> powinna być różnica w cenie
    - i tyle. Jakby wartość "miejsca pod antenę" była wyznaczana
    wg "odszkodowania dla okolicznych mieszkańców" - to a nuż
    by się okazało tak jak w Konstatynowie (dobrze na tym wyszli ? ;)).

    pozdrowienia, Gotfryd