  • 1. Data: 2003-11-13 14:30:05
    Temat: Działka budowlana - droga dojazdowa??
    Od: "Marcin\(Mały\)" <m...@k...chip.pl>

    Witam wszystkich.
    Prosze o pomoc!!!
    Mam dzialke budowlana na osiedlu domkow jednorodzinnych. Dzialka z 3 stron
    graniczy z innymi dzialkami a z jednej z terenem nalezacym do gminy. Do
    mojej dzialki jak i działek sasiadow nie ma drogi dojazdowej( zadnej). Czy
    gmina ma obowiazek doprowadzic droge dojazdowa do tych dzialek?

    Z gory dzieki za wszelkie info.

    pozdrawiam

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2003-11-13 16:06:47
    Temat: Re: Działka budowlana - droga dojazdowa??
    Od: "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.lp>

    "Marcin(Mały)" <m...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > mojej dzialki jak i działek sasiadow nie ma drogi dojazdowej( zadnej). Czy
    > gmina ma obowiazek doprowadzic droge dojazdowa do tych dzialek?

    Przepraszam, moze sie nie znam, ale dzialka budowlana MUSI miec droge
    dojazdowa. Musi byc ona zaznaczona na oficjalnych planach zagospodarowania.
    Moze tez istniec droga dojazdowa w ramach prywatnej drogi, bedacej
    wspolwlasnoscia osob z niej korzystajacych, ale znowu, musi byc ona w
    planie.

    marcin

  • 3. Data: 2003-11-14 08:11:18
    Od: "Marcin\(Mały\)" <m...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > Moze tez istniec droga dojazdowa w ramach prywatnej drogi, bedacej
    > wspolwlasnoscia osob z niej korzystajacych, ale znowu, musi byc ona w

    Dzięki za info ale na planie nie ma zadej drogi, jest 3 dzialki dalej. Ktos
    chyba cos nawalil przy rozrysowywaniu mapki. nie wiem co teraz robic -
    probowac wymusic na gminie doprowadzenie drogi czy co?

    Marcin

  • 4. Data: 2003-11-15 11:07:27
    Od: m00nia <a...@o...ppl>

    Marcin(Mały) wrote:

    > Dzięki za info ale na planie nie ma zadej drogi, jest 3 dzialki dalej. Ktos
    > chyba cos nawalil przy rozrysowywaniu mapki. nie wiem co teraz robic -
    > probowac wymusic na gminie doprowadzenie drogi czy co?

    To sprawdz KW, moze jest ustanowiona sluzebnosc drogowa na przejazd
    przez inne dzialki.
    pozdrowienia