  • 1. Data: 2024-02-10 16:00:52
    Temat: Rasistowskie kulsony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/wciagneli-27-latke-do-auta-
    chcieli-ja-zmusic-do-slubu-6994202890918432a

    Jak można tak deptać cudze wartości kulturowe:P Robert pisał, że jak nie
    rozumiemy to nie powinniśmy oceniać:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-02-10 16:36:49
    Temat: Re: Rasistowskie kulsony
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 16:00, Shrek pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/wciagneli-27-latke-do-auta-
    chcieli-ja-zmusic-do-slubu-6994202890918432a

    > Jak można tak deptać cudze wartości kulturowe:P Robert pisał, że jak nie
    > rozumiemy to nie powinniśmy oceniać:P

    Ciekawe jak to wygląda z punktu widzenia rodziny kobiety. Oni jej
    broniąc czy.... no cóż taka tradycja.
    Można takich porywaczy zaciukać, czy będzie przekroczenie granic obrony
    własnej rodziny?

    Robert

  • 3. Data: 2024-02-10 16:48:47
    Temat: Re: Rasistowskie kulsony [uprowadzenie pod małżeństwo
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/wciagneli-27-latke-do-auta-
    chcieli-ja-zmusic-do-slubu-6994202890918432a

    > Jak można tak deptać cudze wartości kulturowe:P Robert pisał, że jak
    > nie rozumiemy to nie powinniśmy oceniać:P

    "Chcącemu nie dzieje się krzywda" => Nie chcącemu może+ dziać się krzywda.
    Są świadkowie zmuszania/uprowadzenia i pokrzywdzona potwierdza to jest
    (prosta) sprawa.

    Weź ty może nie kpij z policji jak akurat jak wydaje się robią co powinni.
    Trochę cierpliwości.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2024-02-10 17:01:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 16:48, A. Filip pisze:

> [...]
    > (prosta) sprawa.
    >
    > Weź ty może nie kpij z policji jak akurat jak wydaje się robią co powinni.

    Przecież nie kpię że zareagowali a wcześniejszych pomysłów, że jak taką
    mają kulturę to nie nam oceniać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!